۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۲۰۵۲۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

رعایت ‌‌تقوا، عدالت و امانت‌داری در گزینش معلمان ضروری است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر رعایت تقوا، عدالت و امانت و تعقل در عرصه گزینش نیروها، این گونه دقت را اهرم ارتقای نظام تعلیم و تربیت توصیف کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در همایش گزینش‌گران آموزش و پرورش مازندران که در ساری برگزار شد، گفت: گزینش عقلانی توأم با امانت و عدالت مطلوب دستگاه تعلیم و تربیت است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر رعایت تقوا، عدالت و امانت و تعقل در امر گزینش، این گونه فعالیت را اهرم ارتقاء نظام تعلیم و تربیت توصیف کرد و گفت: امام راحل (ره) در نقطه حساس تاریخ انقلاب با فرمان تاریخ تشکیل گزینش، گذرگاه حساس ورود به عرصه خدمت را به نظام مقدس جمهوری اسلامی مشخص کرد.

وی با استناد به آیات قرآن کریم موضوع گزینش و انتخاب برای فعالیت های گوناگون را امری پسندیده و در راستای رشد و تعالی جامعه تعریف کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تعلیم و تربیت را حریم مقدس عنوان کرد و ورود به این عرصه را نیازمند ملاحظات شخصیتی، معنوی، مذهبی و عقلی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین جباری خاطر‌نشان کرد: هدف از تعلیم و تربیت را در اسلام اتصال انسان به خدا خواند و در این مسیر نیازمند معلمانی هستیم که درک درستی از موضوع داشته و متعهد به این حرکت باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تشکر از فعالان عرصه گزینش، از آنان خواست رضایت خداوند، رشد و ارتقاء انسان‌ها و خشنودی امام زمان(عج) به عنوان زمام دار عصر را در تصمیمات خود لحاظ کنند.

امام جمعه بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دستگاه تعلیم و تربیت باید بیشتر به مسائل معنوی و اخلاقی توجه کند، ادامه داد: امروز جامعه اسلامی نیازمند نسلی با ایمان و با تقوای الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی از هر روزنه ای برای خدشه دار کردن اعتقادات دینی نسل جوان استفاده می کنند، گفت: ترویج مناسب ارزش های دینی راه مناسب مقابله با توطئه های دشمنان است./950/پ202/س
ارسال نظرات