۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۲۰۵۲۲
آیت الله نوری همدانی:

باید در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیار و آماده باشیم

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی، تاکید کرد: باید در مقابل نقشه های مکارانه استکبار و جنگ نرم آنان هوشیار باشیم.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، از مراجع تقلید، در دیدار اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، نظام اسلامی را در عرصه های مختلف دارای اقتدار و صلابت کامل دانست.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، با اشاره به نقش مساجد در تعلیم و تربیت جامعه، بیان داشت: در صدر اسلام تمام حرکت ها از مساجد شروع می شد، در انقلاب اسلامی نیز نقش مساجد بسیار برجسته بود و امروز مساجد باید محل تربیت انسان ها باشد.

وی در ادامه برگزاری مانورهای نظامی از سوی نیروهای مسلح کشورمان را نشانگر اقتدار نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: بحمدلله امروز نظام اسلامی در عرصه های مختلف در اوج عزت ایستاده و به امید محرومان و مستضعفان جهان تبدیل شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی، با تاکید بر اینکه باید فرهنگ انقلابی را گسترش دهیم تاکید کرد: امروز استکبار جهانی از اینکه انقلاب ایران به الگوی سایر کشورها تبدیل شده نگران است و از این رو در صدد توطئه علیه نظام هستند و ما باید در مقابل توطئه ها و جنگ نرمی که از سوی استکبار طراحی می شود هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در مقابل نقشه های دشمنان، گفت: همه باید نقشه های دشمنان را رصد کنند و به بهترین شکل ممکن به حراست از انقلاب اسلامی بپردازند.

این مرجع تقلید همچنین با اشاره به تحرکات کشورهای بیگانه در سوریه برای به هم زدن وحدت مردم و به آشوب کشاندن این کشور، گفت: دشمنان می خواهند سوریه که سپری در مقابل رژیم صهیونیستی هست را از بین بردارند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات