۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۱۲۰۵۲۶
آیت الله طبرسی:

کم‌تقوایی بزرگ‌ترین مشکل جامعه امروز است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران کم‌تقوایی را مهم‌ترین مشکل جامعه امروز دانست و گفت: باید همه تلاش های متولیان دینی و فرهنگی تقویت معنویت و تقوا در جامعه باشد.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان که با حضور سردار نقدی و اعضای این ستاد در ساری برگزار شد، با اشاره به جایگاه بسیج و اهداف از پیش تعیین شده این نیرو گفت: بسیج نباید کارهای خود را اکتفاء به مسائل داخلی کند، بلکه باید جهانی فکر کند.

وی با اشاره به این که امروز بسیج جایگاه خوبی در جامعه پیدا کرده است، افزود: بسیج پس از جنگ تحمیلی خدمات زیادی را به جامعه ارائه داده و همین مسأله باعث شده است تا ارتباط خوبی بین مردم و بسیج برقرار شود.

امام جمعه ساری با اشاره به این که متأسفانه در برخی مواقع شاهد این هستیم نوجوانان ما به راحتی رها شده اند و هیچ توجهی به آنها نمی شود، خاطرنشان کرد: امروز کم تقوایی مهم‌ترین مشکل جامعه است که باید برای درمان آن تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، انقلاب اسلامی ایران را یک انقلاب مکتبی معرفی کرد و ادامه داد: در نظام اسلامی باید ریشه‌های اعتقادی جامعه مستحکم باشد.

وی با تأکید بر فراهم کردن امکانات فرهنگی و تفریحی برای بسیج در کشور، خاطرنشان کرد: بسیج نقش مهمی در ترویج ارزش های دینی و انقلاب در نسل جوان بر عهده دارد.

آیت الله طبرسی با بیان این که مشکلات فرهنگی جامعه تنها با بخش نامه و سخنرانی حل نخواهد شد، ادامه داد: باید برای رفع این مشکلات آحاد جامعه دست به دست هم دهند تا این مسائل رفع شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که حرف های مسؤولان باید توأم با عمل باشد، تصریح کرد: امروز مردم کشورمان از مسؤولان فعالیت های عملیاتی می خواهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات را یک معروف دانست و با بیان این که کسانی که به دنبال تحریم انتخابات هستند این کارشان یک منکر واقعی است، خاطرنشان کرد: باید همه تلاش ها در کشور به گونه ای باشد که سبب تحکیم پایه های نظام شود.

امام جمعه ساری با بیان این که امام حسین(ع) تنها کسی است که امر به معروف و نهی از منکر را با حرکت خود به شکل ارزنده‌ای پیاده کرد، ادامه داد: امروز باید الگوی من و شما امام حسین(ع) باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمنان نظام تلاش دارند با خدشه‌دار کردن انتخابات اهداف شوم خود را در کشور دنبال کنند، تصریح کرد: دشمن باید بداند که ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات مشت محکمی بر دهان آنها خواهد زد./950/پ202/س
ارسال نظرات