۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۵۲۷
نماینده ولی فقیه در گیلان:

‌افزایش آگاهی مردمی نسبت به شبهات نیازمند فعالیت‌ سازمان‌محور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان تشکیل کانونی برای افزایش آگاهی عمومی و شناخت انحراف‌های دینی و فرهنگی را ضروری دانست و گفت: با حضور آگاهان به مبانی دینی در این کانون و تبلیغات در محیط های فرهنگی به بسیاری از شبهات دینی و فرهنگی جوانان پاسخ داده می شود‌.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، صبح امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، با بیان این که تبلیغات درست اصول اسلامی نقش مهمی در کاهش گرایش افراد به فرق و نحله های انحرافی دارد، اظهار داشت: مقابله با کج اندیشی ها از مهمترین اصول دفاع از ارزش های اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان فرقه های انحرافی و راه اندازی سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره ای را در جهت استحاله فرهنگی جوانان ایرانی خواند و خاطر نشان کرد: غرب در رویارویی سخت امیدی به پیروزی ندارد و به دنبال از بین بردن ارزش‌های اسلامی در ایران است.

وی تاکید کرد: روشنگری اساتید حوزه و دانشگاه و صاحبنظران فرهنگی و دینی در کاهش آسیب‌های ناشی از تبلیغات ضد ارزشی غرب مفید است.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی به فعالیت‌های گسترده رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای منحرف اشاره کرد و افزود: وظیفه مسؤولان برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی مخرب این رسانه‌ها تلاش جدی و گسترده‌تر برای جلوگیری از انحراف جوانان است.

وی، تشکیل کانونی برای افزایش آگاهی عمومی و شناخت انحراف‌های دینی و فرهنگی را ضروری دانست و گفت: با حضور آگاهان به مبانی دینی در این کانون و تبلیغات در محیط های فرهنگی به بسیاری از شبهات دینی و فرهنگی جوانان پاسخ داده می شود‌.

رییس شورای فرهنگ عمومی گیلان به تأثیر رسانه ملی بر افکار عمومی به ویژه جوانان اشاره کرد و افزود: رسانه ها به ویژه صدا و سیما با بهره‌گیری از استادن مجرب حوزه و دانشگاه در برنامه ها می توانند نقش موثرتری در بهبود فرهنگ عمومی داشته باشند./950/پ202/س
ارسال نظرات