۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۵۳۸
نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی:

شکست توطئه‌های دشمنان، در سایه درایت رهبر انقلاب رقم می‌خورد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز، رهبر انقلاب اسلامی را نعمتی الهی برای مردم و ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) دانست و افزود: ایشان با اشراف کامل بر مسائل داخلی و بین المللی و بینش فوق العاده در حوزه‌های مختلف سبب شکست توطئه‌های دشمنان شده‌اند.
آيت الله شبستري   امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب،آیت الله محسن مجتهد شبستری،نماینده ولی فقیه در استان اذربایجان شرقی، روز گذشته در اجتماع مردم سراب در مسجد امیرالمومنین(ع) این شهر گفت: گسترش دین مبین اسلام با انفاس قدسیه و رهبری‌های پیامبر اکرم(ص) و وحدت و اتحاد مردم میسر شد.

وی با بیان این‌که 13 میلیون نفر در زمان حیات پیامبر به دین اسلام گرویده بودند، اظهارداشت: با وجود کمبود ابزارهای ارتباطی در آن زمان و نیز انحطاط کامل فرهنگی و اقتصادی مردم، اخلاق حضرت محمد(ص) توانست موجب گرایش این تعداد بالا از مردم به اسلام شود.

امام جمعه تبریز با مقایسه شباهت های تاریخی مقطع صدر اسلام با دوره کنونی ابراز داشت: در انقلاب اسلامی نیز رهبری های ولی فقیه و اتحاد و وحدت مردم حول ولایت فقیه موجب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در ایران و گسترش آن در منطقه شد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با برشمردن فضایل اخلاقی و فقاهتی امام راحل بیان داشت: با آن که مراجع عظیم الشأن بسیاری بعد از غیبت حضرت ولی عصر(عج) منشاء نشر و ترویج فرهنگ اسلامی و قرانی شدند؛ اما امام خمینی(ره) افزون بر مقام مرجعیت دارای شخصیتی بی نظیر بود که توانست منشاء تحول شود.

وی حضرت آیت الله خامنه ای را نعمتی الهی برای مردم و ادامه دهنده راه امام خمینی(ره)دانست و افزود: ایشان با اشراف کامل بر مسائل داخلی و بین المللی و بینش فوق العاده در حوزه‌های مختلف سبب شکست توطئه‌های دشمنان شده‌اند.

امام جمعه تبریز رهبری های هدایت گرانه مقام معظم رهبری را خنثی کننده توطئه های نظام سلطه و ایادی فریب خورده داخلی آنها دانست و از خاموش شدن فتنه 88 که با هدف براندازانه طرح ریزی شده بود به عنوان نمونه روشنی از نقش تاثیر‌گذار رهبری مدبرانه ایشان یادکرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به انتخابات مجلس نهم در کشور گفت: دشمنان نظام اسلامی با تبلیغات وسیع در صدد دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات هستند.

او از مردم خواست با حضور باشکوه در انتخابات و مشارکت در انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته توطئه های دشمنان را خنثی کنند.


آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به حنگ فرهنگی دشمنان علیه ملت ایران افزود: هم اینک که دشمنان از ضربه زدن به انقلاب اسلامی عاجز مانده‌اند؛ سعی می کنند با برنامه ریزی‌های مختلف از طریق تهاجم فرهنگی به نظام اسلامی ضربه بزنند.

وی از تولید و پخش گسترده برنامه های ماهواره‌ای و نیز اینترنتی که اسلام‌ستیزی و شیعه‌ستیزی در صدر آن برنامه‌ها قراردارد به عنوان بخشی از این توطئه ها یاد کرد.

وی صهیونیسم جهانی و وهابیت را صحنه گردانان این برنامه ها نامید.

نماینده مجلس خبرگان رهبری،بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: بیداری انسانی نیز در کشورهای غربی آغاز شده که مقدمه بیداری اسلامی است./949/پ202/س
ارسال نظرات