۱۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۵۷۶
امام جمعه موقت اهواز:

ملت ایران در برابر ظلم دشمنان کوتاه نخواهد آمد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز تولید سوخت هسته ای از سوی دانشمندان ایرانی را مشت محکمی بر تحریم های غرب دانست و تأکید کرد: مستکبران بدانند که شعار آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند در هر برهه ای از زمان ندای رسای ملت ایران است.
حجت الاسلام و المسلمين ميراحمد رضا حاجتي، مدير حوزه علميه خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با بیان این که جمعه روزی الهی و زمانی مناسب جهت انجام اعمال مستحبی است اذعان کرد: بهترین عمل در این روز بر اساس روایات، ذکر شریف صلوات است.

وی با اشاره به این که سرمنشأ تمام ناهنجاری های اجتماعی از دیدگاه جامعه شناسان ترس و اضطراب است گفت: یاد خدا همواره سبب آرامش انسان در زندگی می شود از این روز مؤمنان هرگز حزن و اندوه در دل ندارند.

حجت الاسلام حاجتی به 16 دی ماه سالروز حماسه شهدای هویزه و شهادت علم الهدی اشاره کرد و ابراز داشت: برخی از ویژگی های شهید علم الهدی سبب شد که او در جوانی نمونه ی انسانی مجاهد شود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به 17 دی ماه سالروز دستور رضا خان ملعون جهت کشف حجاب در کشور گفت: رضا خان در سال های قبل از انقلاب از سوی اربابان خود دستور به انجام کشف حجاب از بانوان ایرانی را گرفته بود و در زمان حال نیز این مبارزه از سوی رسانه های بیگانه در حال انجام است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان تولید سوخت هسته ای از سوی دانشمندان ایرانی را مشت محکمی بر تحریم های غرب دانست و تصریح کرد: مستکبران بدانند که شعار آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند در هر برهه ای از زمان همواره ندای رسای ملت ایران است.

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به تهدید های مداوم آمریکا جهت تحریم همه جانبه کشور تأکید کرد: ملت مسلمان ایران و هیچ کشور عدالت خواهی در جهان هرگز در برابر ظلم و جور دشمنان کوتاه نخواهد آمد./9465/پ202/ص
ارسال نظرات