۱۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۲۰۵۷۷
امام جمعه اردبیل با اشاره به رزمایش ولایت:

نیروهای مسلح تسلط خود را بر سیستم فرماندهی دشمن نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با اشاره به رزمایش ولایت گفت: نیروهای مسلح در این رزمایش، عزت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که فرزندان این مرز و بوم بر سیستم فرماندهی پیچیده جنگی دشمن مسلط شده‌اند.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌ الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه شهر اردبیل اظهار داشت: رزمایش ولایت 90 در آب‌های آزاد دریای خلیج فارس در 10 روز در حساس‌ترین نقطه دنیا اجرایی شد.

وی با بیان اینکه رزمایش ولایت مانور علمی و اقتدار پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات دفاعی کشور بود، تصریح کرد: نیروهای مسلح در این رزمایش، عزت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که فرزندان این مرز و بوم بر سیستم فرماندهی پیچیده جنگی دشمن مسلط شده‌اند.

عضو خبرگان رهبری دور کردن 300 کیلومتری ناوهای آمریکا از منطقه خلیج فارس و محل برگزاری رزمایش را از دیگر نشانه های موفقیت این رزمایش دانست و خاطر نشان کرد: غلبه بر سیستم ماهواره‌ای آمریکا در فضا که اقدام به جاسوسی می‌کرد و همچنین دست یافتن به حساس‌ترین پایگاه‌های نظامی آمریکا در افغانستان از دیگر اقتدار علمی و نظامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی پیام رزمایش ایستادگی ایران اسلامی مقابل هر گونه تجاوز و زیاده طلبی نظام سلطه است، افزود: قدرت‌نمایی ایران اسلامی در حالی صورت می گیرد، که دشمنان به زعم خود کشورمان را در شدیدترین شرایط تحریم قرار داده اند، اما غافل از اینکه ایران با اتکا به دانش بومی توانسته تمام تحریم های غرب را دور بزند.

وی الگو شدن مقاومت ایران در دنیا را واهمه اصلی نظام سلطه دانست و گفت: فعالیت های هسته‌ای، حقوق بشر و... تنها بهانه‌ای در دست دشمن برای اعمال فشار و تهدید و تحریم علیه نظام اسلامی است، نباید در شرایط حساس امروز بهانه دست دشمنان داده شود.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: تحریم ها و تهدیدهای دشمنان نه تنها تاثیری در روند رشد و تعالی ایران اسلامی نداشته است، بلکه عاملی اصلی در اعتماد به نفس و خودکفایی نظام بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفند ماه سالجاری اظهار داشت: کاندیداهای مجلس نباید در تبلیغات انتخاباتی خود منافع نظام و حاکمیت را بر منافع خود ترجیح دهند، چراکه خلاف شرع و قانون است.

وی انتخابات آتی را محملی دیگر برای خواری دشمنان نظام دانست و افزود: حضور حداکثری و آگاهانه ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی می تواند ضربه ای دیگر به پیکره نظام استکباری باشد./935/پ201/س
ارسال نظرات