۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۶۰۷
مسؤول کمیته دهه فجر در مساجد آذربایجان غربی:

تبیین نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته دهه فجر در مساجد آذربایجان غربی گفت: نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن باید بیش از پیش تبیین شود.
دهه فجر انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمدرضا بابازاده، مسؤول کمیته مساجد و دهه فجر و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، امروز در جلسه این کمیته اظهار داشت: تبیین نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت هر چه بیشتر نمازگزاران مساجد در امر برنامه ریزی و برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آیین های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و آشنایی آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف تشکیل کمیته مساجد دهه فجر است.

وی افزود: تشکیل ستاد خبری برای انعکاس همه فعالیت ها و اطلاع رسانی به موقع، تعامل با ائمه جماعات و برنامه ریزی مناسب برای حضور بیشتر ائمه جماعات در برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر، توجه بیشتر به روستاها و برنامه‌ریزی برای مساجد روستایی از ‌محورهای فعالیت این کمیته است.

حجت الاسلام بابازاده ادامه داد: تبیین جایگاه امامت و ولایت و مساجد از دیگر محورهایی است که باید با برنامه‌ریزی دقیق به آن نگریسته شود.

مسؤول کمیته مساجد و دهه فجر همچنین با بیان این‌که باید به اهمیت انتخابات و جایگاه مجلس شورای اسلامی در مساجد پرداخته شود، اظهار داشت: نباید مساجد به محل تبلیغ کاندیداهای نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبدیل شود.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای کمیته مساجد به بیان برنامه های خود در ایام دهه مبارک فجر پرداختند./936/پ202/س

ارسال نظرات