۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۶۶۶

هفتمین جشنواره ورزشی طلاب بسیجی حوزه علمیه قم پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ هفتمین دوره جشنواره ورزشی طلاب و روحانیان بسیجی تیپ امام صادق(ع) قم، با معرفی نفرات و تیم های برتر در رشته های مختلف به کار خود پایان داد.
 جشنواره فرهنگي ورزشي طلاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هفتمین جشنواره ورزشی طلاب و روحانیان بسیجی حوزه علمیه قم از سوی تیپ رزمی تبلیغی 83 امام صادق(ع) برگزار شد.
بر اساس این گزارش، مراسم اختتامیه و معرفی تیم‌ها و نفرات برتر این جشنواره شب گذشته با حضور حجت الاسلام معتمد، فرمانده تیپ امام صادق و مسؤولان این مرکز در محل این تیپ برگزار شد.

محمد رزاقی مسؤول برگزاری مسابقات در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: هفتمین دوره مسابقات جام بسیج به مناسبت حماسه 9دی در چهار رشته فوتسال، تیراندازی داخل سالن، تنیس روی میز و شنا برگزار شد.

وی افزود: در رشته فوتسال 44 تیم از مدارس علمیه قم در قالب یازده گروه چهار تیمی به هم به رقابت پرداختند، در رشته تیراندازی نیز در سبک های تفنگ و تپانچه نیز 30 ورزشکار با هم رقابت کردند و در رشته های شنا و تنیس روی میز نیز به ترتیب 50 و 35 نفر با هم به رقابت پرداختند.

گفتنی است، در مسابقه رده بندی فوتسال تیم شهید مجتبی هاشمی و خضر نبی به مصاف هم رفتند که دو تیم پس از تساوی 2ـ2 در ضربات پنالتی رقابت خود را ادامه دادند که این دیدار با برتری تیم خضر نبی همراه بود.

در دیدار فینال و پایانی این دوره از مسابقات نیز دو تیم محبین آل یاسین و بقیه الله(عج) به مصاف همدیگر رفتند که این دیدار در پایان با برتری قاطع 9 بر 2 تیم محبین آل یاسین به پایان رسید و این تیم موفق به تصاحب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم فوتسال شهید مجتبی هاشمی اهدا شد.

گفتنی است در پایان این مراسم نیز با حضور حجت الاسلام معتمد جوایز تیم ها و نفرات برتر به آنها اهدا شد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات