۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۷۱۵

دوره‌های روش تدریس قرآن در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره‌های روش تدریس مهارت آموزش عمومی قرآن‌ کریم ویژه دبیران دینی و قرآن در 14 منطقه زنجان برگزار می‌شود.
آموزش قرآن
به گزارش خبرگزاری رسا از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، اسماعیل حسینی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردم نهاد استان زنجان گفت: در راستای یکسان‌سازی آموزش عمومی قرآن‌ کریم، دوره‌های روش تدریس مهارت آموزش عمومی قرآن برای دبیران دینی و قرآن مدارس استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح قرآنی به مدت 8 ساعت آموزشی در 14 منطقه آموزشی در قالب 21 کلاس 45 نفره که مجموعاً 1000 نفر می‌شوند، اجرا می‌شود، گفت: این طرح قرآنی در راستای گام سوم طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی اجرا می‌شود که مقرر شده معلمان شرکت‌کننده با آخرین روش‌ها و مهارت‌های آموزشی و نحوه ارتباط‌ گیری با قرآن‌آموزان آشنا شوند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد استان زنجان، ابراز کرد: این طرح عمومی از 22 ‌الی 29 دی‌ماه در مناطق ابهر، خدابنده، خرم‌دره، نواحی یک و دو زنجان، ایجرود، افشار، بزینه‌رود، سجاس‌رود، سلطانیه، طارم، ماهنشان و انگوران اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح با هدف تحت آموزش قرار دادن دانش‌آموزان در طول ترم زمستان اجرا می‌شود تا بدینوسیله مربیان دینی و قرآنی استان زنجان ساماندهی شده و به نوعی با آموزه‌های لازم آشنا شوند، ابراز کرد: طرح روش تدریس مهارت آموزش عمومی قرآن با همکاری اداره آموزش و پرورش و ستاد ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی برگزار می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردم نهاد استان زنجان، در پایان خاطرنشان کرد: این طرح قرآنی در مراکز تربیت معلم آموزش و پرورش مناطق مذکور برگزار می‌شود که بر همین اساس مقرر شده است تا تقی نصیری، محمود رنگرز و علی صحبتلو به عنوان اساتید دوره شرکت داشته باشند./935/د101/س
ارسال نظرات