۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۲۰۷۷۵

آغاز پذیرش دانشجوطلبه در حوزه علوم اسلامی شهیدبهشتی تبریز

خبرگزاری رسا ـ حوزه علوم اسلامی شهید بهشتی دانشگاه تبریز از میان دانشجویان و فارغ التحصیلان علاقه‌مند به تحصیل همزمان در حوزه و دانشگاه «دین‌پژوه» می‌پذیرد.
حجت‌الاسلام مشهود عينلو، مدير حوزه علوم اسلامي شهيدبهشتي مركز تبريز
حجت‌الاسلام مشهود عینلو، مدیر حوزه علوم اسلامی شهیدبهشتی مرکز تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: حوزه علوم اسلامی شهیدبهشتی مرکز تبریز برای نیم سال دوم سال تحصیلی از تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های استان اقدام به پذیرش دانشجوطلبه و دین‌پژوه می کند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای نام نویسی و تحصیل در این مرکز علوم دینی تا پایان دی ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت www.hodat.ir با پرکردن فرم ثبت نام اقدام لازم را در این خصوص داشته باشند.

حجت الاسلام عینلو خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌های دانشجویان در دانشگاه سعی بر آن شده که حتی‌الامکان در زمان برگزاری کلاس‌ها و امتحانات هیچ‌گونه تداخلی ایجاد نشود، از این رو زمان برگزاری کلاس ها در ایام هفته در روزهای چهارشنبه بعد از ظهر و پنج‌شنبه صبح تا بعد از ظهر خواهد بود.

مدیر حوزه علوم اسلامی شهیدبهشتی مرکز تبریز با بیان اینکه ظرفیت پذیرش برای ترم آینده 200 دانشجوطلبه خواهد بود، اظهار داشت: هم اکنون 425 دانشجوطلبه مشغول تحصیل علوم و معارف اسلامی در این مرکز هستند.

وی گفت: اگر میزان استقبال کنندگان بیش از ظرفیت اعلام شده باشد، حدالامکان بر اساس امکانات وجود اقدام به پذیرش خواهیم کرد، در غیر این صورت از میان داوطلبان گزیش های لازم صورت می گیرد.

به گفته حجت الاسلام عینلو حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان واحد تبریز در سال 1379 در راستای اهداف و شرح وظایف محول از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نهاد نمایندگی مقام معظم مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تأسیس شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات