۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۸۰۵
آیت الله شبستری:

تخلفات احتمالی داوطلبان مجلس به سرعت رسیدگی شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تاکید بر گسترش سیاست های دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع جرائم گفت: تخلفات احتمالی داوطلبان مجلس به سرعت رسیدگی شود.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در دیدار مسؤولان و کارکنان قضایی و دادگستری استان، اظهار داشت: دستگاه قضایی و متولیان اجرایی انتخابات بایستی با آگاهی بخشی نسبت به عموم مردم به ویژه داوطلبان انتخابات مجلس، نسبت به وقوع برخی جرائم احتمالی پیشگیری های لازم را بعمل آورند.

وی خاطر نشان کرد: رسالت قوه قضاییه در پیشگیری و جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار حساس و مهم ساست که باید با تمام توان برای تحقق این وظایف اقدام شود.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و همراه با شعور جمعی نیازمند عزم همگانی است، گفت: باید توجه داشت در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اگر تخلفاتی از جانب داوطلبان و دست اندرکاران برگزاری روی دهد، از سوی قوه قضاییه باید به سرعت رسیدگی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که موج بیداری اسلامی و نهضت عدالت خواهانه ملت مظلوم منطقه با الهام از انقلاب اسلامی ایران تداوم خواهد یافت، تصریح کرد: مردم مسلمان منطقه به دنبال برگزاری انتخاباتی آزاد و مردمی همچون انتخابات ایران هستند.

آیت الله شبستری با بیان اینکه جمهوری اسلامی تجلی مردم سالاری دینی است، گفت: در عصر بیداری اسلامی عملکرد نظام جمهوری اسلامی به خصوص در زمینه انتخابات و برگزاری باشکوه و سالم آن الگویی برای سایر کشورهای اسلامی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات دستگاه قضایی استان، بر تشدید برخورد با موقوفه خواران و مروجین مسایل منکراتی و غیراخلاقی و سلب کنندگان امنیت و آسایش شهروندان تاکید کرد.

همچنین حجت الاسلام مالک اژدر شریفی، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی و موسی خلیل اللهی، دادستان عمومی و انقلاب تبریز به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه قضایی استان پرداختند./935/پ202/س
ارسال نظرات