۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۸۶۴

فراخوان مقاله واکاوی فتنه 88 در تبریز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیریت امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه تبریز فراخوان مقاله واکاوی فتنه 88 و نقش رهبری در نظام اسلامی را منتشر کرد.
واكاوي فتنه 88


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، فراخوان مقاله واکاوی فتنه 88، نقش رهبری نظام در مقابله با توطئه های دشمنان از سوی مدیریت امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه تبریز منتشر شده است.

نقش مردم در خاموشی فتنه، نقش رهبری در خاموشی فتنه، شعار 9 دی چه بود و چرا؟ ، چرایی و چگونگی حماسه 9 دی، رابطه 9 دی با ثبات و امنیت کشور، نقش رهبری در پاسداری از نظام اسلامی و مقابله با طرح های براندازی نظام، جنگ نرم دشمن در برابر قدرت نرم حضور مردم در صنه های از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از جمله محورهای موضوعی این فراخوان است.

بنا بر این گزارش، نقش مردم آذربایجان شرقی به ویژه مردم ولایت مدار تبریز در خاموش کردن فتنه سال 88 از دیگر موضوعات مهم محوری این فراخوان بوده است.

علاقه مندان می توانند، مقالات خود را حداقل در 5 صفحه با فونت 11 لوتوس با قید آدرس امل، مشخصات شخصی نگارنده مقاله و تلفن تماس به آذرس مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز ارسال کنند.

همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 3393188 – 3341242 0411 تماس داشته و جهت ارسال مقالات به صورت غیر حضوری با آدرس پست الکترونیکی fahangitu@tabrizu.ac.ir در ارتباط باشند.

گفتنی است، پایان دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده است./935/پ203/س

ارسال نظرات