۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۲۰۹۹۶
آیت الله نمازی:

اقدامات تروریستی استکبار جهانی خللی در مسیر ملت ایران ایجاد نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، ترور دانشمندان هسته ای و نخبگان علمی کشور را یکی از حربه های دشمنان دانست و گفت: اینها تصور می کنند جامعه علمی و ملت ما با این گونه اقدامات دچار یاس می شود، در حالی که باید بدانند اقدامات کور تروریستی عزم ملت را در مسیر عزتمند راسخ تر از گذشته می کند.
1/ آيت الله نمازي آيت الله نمازي
آیت الله عبدالنبی نمازی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حادثه تروریستی روز چهارشنبه در تهران که منجر به شهادت یکی از دانشمندان جوان کشورمان شد را محکوم کرد و این حادثه را به جامعه علمی کشور تسلیت گفت.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی از دستاوردهای ما به شدت عصبانی هستند، گفت: در سال هایی که نهضت صنعت هسته ای در ایران شروع شد، مدام غربی ها و استکبار به دنبال کارشکنی و بهانه جویی بوده اند و به بهانه های واهی گزارش های خلاف واقع در این خصوص منتشر و ارائه می کردند.

وی بیان داشت: در زمانی که آقای البرادعی مدیرکل آژانس هسته ای بود ما شاهد گزارش های دوپهلوی وی بودیم، گزارش های مدیرکل جدید آژانس آقای آمانو نیز یک گزارش آمریکایی است.

آیت الله نمازی ترور دانشمندان علمی و شخصیت های هسته ای را یکی از حربه های استکبار و دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت های هسته ای ایران دانست و بیان داشت: اینها با طراحی های گوناگون تاکنون چندین دانشمند هسته ای ما را شهید کرده اند.

وی اقدامات تروریستی را نشانه عجز استکبار جهانی و غرب در مقابل ملت ایران دانست و با اینکه این گونه اقدامات کور خللی در مسیر جمهوری اسلامی و مردم ایجاد نخواهد کرد، گفت: با این اتفاقات احساسات مردم و دانشجویان بیشتر تحریک می شود تا در این راه با عزمی جزم تر از گذشته حرکت کنند.

آیت الله نمازی اضافه کرد: دشمنان و استکبار جهانی می خواهند با هدف قرار دادن دانشمندان و شخصیت های علمی ما، به نوعی در جامعه علمی ایجاد رعب کنند، اما باید بدانند دانشجویان و همکاران شهدا در این مسیر ثابت قدم هستند و اراده آنها مصمم تر از گذشته می شود. /924/ت301/ج
ارسال نظرات