۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۹۹۷
استاد حوزه علمیه قم:

مردم با تبعیت از رهبری تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر اینکه مردم ایران با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تهدیدات دشمنان را به فرصت تبدیل خواهند نمود، پیش بینی کرد که حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک حضور حماسی، عاقلانه، تکلیف محور و دشمن شکن خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تحلیل فضای کشور در آستانه انتخابات پرداخت و گفت: هرچه به اسفندماه نزدیک تر می شویم فضای جامعه اسلامی ما فضای انتخابات خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به دیدار مردم قم در سالروز حماسه 19دی با مقام معظم رهبری و یادآوری نکات کلیدی که ایشان مطرح کردند، ‌گفت: بیاناتی که مقام معظم رهبری در این دیدار ارائه فرمودند زیرکانه و تیزبینانه و موجبات یاس دشمنان و امیدواری ملت ایران و دوستداران آن بود.

این استاد حوزه اضافه کرد: مردم با توجه به تجربه ای که در بیش از سه دهه جمهوری اسلامی ایران دارند در تمام صحنه های مورد نیاز حضور پیدا می کنند و رسالت خود را به بهترین شکل ممکن ایفا می نمایند.

وی با بیان اینکه ما مطمئن هستیم مردم با توجه به بصیرت و تکلیف مداری شان در انتخابات نهمین دوره مجلس نیز حضوری حماسی،‌ عاقلانه، دشمن شکن و تکلیف محور خواهند داشت، گفت: مردم در صحنه حضور می یابند و از بین نامزدهایی که صلاحیت شان تایید می شود بهترین ها را روانه مجلس شورای اسلامی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات 12 اسفندماه دشمن را در توطئه هایی که علیه نظام مقدس اسلامی و ملت بپا خاسته ایران دارند، پیشمان خواهند کرد، اظهار داشت:‌ با توجه به فضای آرام و شناخت دقیقی که مردم نسبت به شرایط موجود دارند نامزدها و طرفداران آنها تمام توان خود را برای اثبات توانمندی های خود بکار خواهند گرفت و هرگز به خود اجازه تخریب رقیب و آلوده کردن فضای سالم میهن اسلامی را نخواهد داد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: به فضل خدا در این دوره نیز رقابت سالم، ‌بدون تنش و در عین حال مثمر ثمر برای آینده نظام اسلامی انجام خواهد گرفت و به لطف الهی مردم با استفاده از اخلاق اسلامی و فرمایشات بزرگان دین به ویژه مقام معظم رهبری در عین حفظ آرامش، سلامت و صلابت انتخابات را بار دیگر به رخ جهانیان خواهند کشاند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره موقعیت ممتاز انقلاب اسلامی که ایشان به شرایط بدر و خیبر از آن تعبیر و یاد کرده اند، افزود: بعضی ها گمان می کنند که تشدید تحریم و فشارهای دشمن و استکبار جهانی علیه نظام اسلامی شرایط را برای ما حاد کرده و نهایتا ممکن است نابسامانی و یا نارسایی ها در اداره امور کشور پیش آید.

وی تاکید کرد: در سال های بعد از انقلاب تحریم ها و فشارها علیه جمهوری اسلامی وجود داشته و هرچه شدت پیدا کرده ملت بزرگ ایران با رهنمود گرفتن از فرمایشات مقام معظم رهبری با تمام وجود در عرصه های مورد نیاز حضور یافته اند و تهدیدات دشمنان را تبدیل به فرصت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با اشاره به اینکه پیشرفت های شگرف و اعجاب انگیز جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف بر کسی مخفی نیست، یادآور شد: ‌دشمنان نیز به این مطلب اذعان دارند از این رو برای جلوگیری از پیشرفت نظام اسلامی این تحریم ها را ادامه می دهند و به گمان خود می خواهند از وضعیت موجود به ضرر انقلاب و جمهوری اسلامی بهره بگیرند.

وی تصریح کرد: همان گونه که در تحلیل صریح و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اشاره شد، امروز نظام اسلامی در وضعیت شعب ابی طالب، سختی ها و خون دل هایی که بر پیامبر و اندک مسلمانان آن زمان بود وارد آمد نیست، بلکه وضعیت ما با شرایط بدر و خیبر قابل تطبیق است.

این استاد حوزه علمیه قم ضمن هشدار به دشمنان و استکبار جهانی مبنی بر اینکه هشدارهای مردم، مسؤولان و رهبری را جدی بگیرد و دست از مقابله با ملت متدین، انقلابی، مسلمان و ولایتمدار ایران بردارند تاکید کرد: مردم در دوازدهم اسفندماه بار دیگر با حضور پرشور در صحنه انتخابات پاسخ محکمی به همه آنها خواهند داد.

وی اضافه کرد: به تصریح حضرت امام راحل مردم ایران از امت زمان حضرت رسول الله(ص) و دوران امیرالمؤمنین(ع) نیز بهتر هستند و در رقابت های مختلف در مواجهه انقلابیون و عمارهای زمان با افراد مطرود، گمراه و چهره عوض کرده موفق و پیروز میدان خواهند بود. /924/ت302/ج
ارسال نظرات