۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۲۱۲۰۲
مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

نظام سلطه با همه قوا در تلاش برای کاهش پیشتازی ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سیاسی وزارت کشور نظام سلطه را در تلاش برای کاهش پیشتازی ایران در سطح بین الملل دانست و اظهار داشت: نظام سلطه با همه قوا در تلاش است تا جنگ تمام عیار اقتصادی و سایبری خود را علیه ما پیش ببرد.
سيد محمد علي پور موسوي  مدير کل سياسي وزارت کشور
سید محمد علی پور موسوی مدیرکل سیاسی وزارت کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تشریح شرایط داخلی کشور به تحلیل موقعیت کشورمان در عرصه بین المللی پرداخت و اظهار داشت: نظام سلطه با همه قوا در تلاش است تا جنگ تمام عیار اقتصادی و سایبری خود را علیه ما پیش ببرد اما مواضع مدبرانه مقام معظم رهبری و سیاست شجاعانه جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا هیمنه غرب به ویژه آمریکا و متحدانش در برابر ملت ایران شکسته و تهدیدات نظامی آنان نیز بی اثر شود.

وی موج بیداری اسلامی در منطقه را نیز ضربه دیگری بر پیکر استکبار جهانی دانست و گفت: آنچه که انتظار می رود آینده ای روشن و طلوعی پیروزمندانه برای جهان اسلام است.

این مقام مسؤول برگزاری انتخابات این دوره را بسیار مهم توصیف کرد و با بیان اینکه چنین انتخاباتی بسیار شاخص است، بیان داشت: تلاش برای حضور حداکثری مردم مهم است و با رعایت قانون باید نشاط انتخاباتی را در جامعه حفظ کرد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور، توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در برگزاری باشکوه انتخابات را بسیار موثر دانست و تأکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسیر را برای دست اندرکاران برگزاری انتخابات، به خصوص انتخابات این دوره روشن کرده و این مسیر تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و در عین حال عمل به قانون است.

پور موسوی، حساسیت رهبر انقلاب در عدم استفاده از اموال بیت‌المال را یادآور شد و بیان داشت: آنچه که رهبر انقلاب همیشه بر آن تاکید دارند، تبلیغات صحیح و قانونی و در نهایت انتخاب گزینه اصلح توسط مردم است.

وی به جایگاه مهم نخبگان سیاسی، فرهنگی، مذهبی و علمی کشور در منظر رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: انتظار می رود تا نخبگان کشورمان نقش حیاتی خود را در برگزاری با شور و نشاط این انتخابات و مشارکت حداکثری مردم، ایفا کنند./9465/پ202/ج
ارسال نظرات