۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۱۲۶۰

گاهنامه خانواده مهدوی در تبریز منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار تبریز از انتشار گاهنامه خانواده مهدوی خبر داد.
مهدويت
حجت الاسلام شهریار اسد اللهی، مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با ماه محرم و صفر، گاهنامه خانواده مهدوی به همت گروه تحقیقی این مرکز منتشر شده است.

وی با بیان این‌که نخستین شماره از گاهنامه خانواده مهدوی آبان ماه سال جاری منتشر شده بود، افزود: این نشریه به همت گروه تحقیق و پژوهش «سمت بهشت» کانون وارثان انتظار و با همکاری کارگروه طراحی و گرافیک این مرکز فرهنگی و هنری منتشر می شود.

مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار تبریز با بیان اینکه محتوای گاهنامه خانواده مهدوی کاملا تولیدی است، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند فایل الکترونیکی این گاهنامه را با نام گاهنامه مهدوی 2 از سایت این کانون به آدرس دانلود کنند.

حجت الاسلام اسداللهی گفت: ارتباط امام عصر‌(عج) با امام حسین‌(ع)، پاسخ به دو شبهه مهدوی و گفت‌وگو با مادران شهدا از‌ مهم‌ترین مطالب این گاهنامه است که به خانواده‌های اعضای کانون نیز ارسال خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی وب سایت کانون فرهنگی هنری وارثان انتظار مسجد دارالسلام تبریز خبر داد و اظهار داشت: اخبار مهدوی، گروه‌ها، گالری تصاویر، نشریه و ویژه‌نامه از‌ مهم‌ترین لینک‌های وب سایت این کانون است که کاربران می‌توانند با مراجعه به هر یک از این بخش ها، از محتوای مهدوی سایت بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام اسداللهی ادامه داد: پایگاه اینترنتی این کانون به نشانی www.kve.ir فعال است ‌‌البته هنوز بخش هایی از این سایت در دست طراحی و تکمیل است./935/پ203/س
ارسال نظرات