۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۲۱۲۶۶
مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان:

باید مراقب نقشه‌های دشمنان در انتخابات مجلس بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان، با مهم و حساس خواندن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن برای انتخابات مجلس نهم برنامه ریزی کرده است و باید مراقب بود.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حسن حائری مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان، روز گذشته در نشست صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی رامهرمز، اظهار داشت: مسؤولان دست اندرکاران برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی لازم است در این عرصه مهم و سرنوشت ساز هوشیارانه عمل کنند.

وی با تأکید بر دعوت مردم نسبت به حضوری گسترده و با شکوه در انتخابات پیش روی نظام، تصریح کرد: مسؤولان و نامزدهای انتخاباتی نهمین دوره مجلس باید با دعوت گسترده مردم به انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ نظام و انقلاب اسلامی ایران رقم زنند.

وی با مهم و حساس خواندن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن برای انتخابات مجلس نهم برنامه ریزی کرده است و باید مراقب بود. مردم و مسؤولان باید همگام و هم ‌سو با یکدیگر اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و از بیان وعده های ناممکن و دروغ خود داری کنند.

حائری با اشاره به اینکه رقیبان انتخاباتی نباید با تهمت و فریب و همچنین شایع پراکنی، یکدیگر را صحنه انتخابات خارج کنند، تأکید کرد: مسئولان اجرایی باید با یکدیگر برخورد جدی و در عین حال صمیمی داشته و در مقابل هرگونه کج‌روی و احساس خطر ایستادگی کنند.

وی با بیان این که انتخابات مجلس از حساسیت ویژه و خاصی در زمینه های بین المللی و داخلی برخوردار است، اظهار داشت: مردم غیور نظام اسلامی باید هوشیار و آگاه باشند که دشمن دندان‌های خود را برای سوء استفاده از این انتخابات فراهم کرده و کماکان به دنبال فرصت برای ضربه به نظام اسلامی می گردد که باید مردم با بصیرت ایران، با بصیرت روز افزون خود توطئه های دشمنان را شناسایی کرده و با حضوری گسترده در انتخابات و رأی به نامزد اصلح برای بار دیگر با آرمان های امام و شهدا بیعت بندند.

همچنین سید رحمت الله حسینی فرماندار رامهرمز در این نشست به ارائه گزارشی از این شهرستان پرداخت و گفت: این شهرستان با جمعیتی افزون بر 105هزار نفر جمعیت از جمله شهرستان های بهره مند از رتبه های قابل توجه، به ویژه در بخش فرهنگی است. رامهرمز در زمان جنگ و سازندگی همواره پیشتاز بوده و زادگاه سلمان فارسی و محل زندگی آیت الله بهبهانی محسوب می شود. 

وی تصریح کرد: این شهرستان در دوران دفاع مقدس570 شهید تقدیم انقلاب کرده و اکنون نیز در عرصه های مختلف سیاسی،اجتماعی و سرنوشت ساز کشور آن گونه که باید ایفای نقش می کند./9465/پ203/ص
ارسال نظرات