۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۲۱۳۱۸
مدیر حوزه علمیه طالبیه:

ارزش‌های دفاع مقدس نماد فرهنگی و معنوی ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه طالبیه گفت: با وجود ارزش‌های ماندگاری چون شهدا، جوانان نباید به دنبال الگوهای هالیوودی و بی هویت غرب باشند.
حجت الاسلام سيدي ثاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدحسین سیدی ثانی، مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز، امروز در یادواره ‌شهدای منطقه خیابان بهار تبریز اظهار داشت: شهدا ادامه رهروان حقیقی مکتب و آرمان اباعبدالله الحسین بودند که بدون هیچ چشمداشتی در اطاعت از رهنمود‌های ولایت فقیه گام در راه خون و شهادت گذاشتند.

وی بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اگر اعتقاد بر این است که موج بیداری اسلامی و نهضت تسخیر وال استریت الهام در غرب الهام گرفته از آرمان های انقلاب مردمی ملت ایران است، باید دانست که این انقلاب با نثار خون جوانان شهیدی به ثمر نشسته که پیرو امر ولایت بودند.

حجت الاسلام سیدی ثانی با تاکید بر اینکه ولایت‌مداری رمز سعادت دنیا و آخرت است، افزود: شهدا با تبعیت محض از ولایت، نه تنها سعادت و آبروی دنیوی خود را تضمین کردند، بلکه در آخرت شفیع روز جزا خواهند بود، مقام شامخ شهدا به قدری رفیع است که قرآن می فرماید؛ نزد پروردگار خود روزی می‌خورند.

مدیر حوزه علمیه طالبیه تبریز با تأکید بر این‌که شهدا الگوهای ماندگار جوانان امروز هستند، تصریح کرد: با وجود چنین ارزش‌های ماندگاری، جوانان نباید به دنبال الگوهای هالیوودی و بی‌هویت غرب باشند؛ البته در این عرصه از سوی متولیان امر کم‌کاری‌هایی صورت گرفته است.

حجت الاسلام سیدی ثانی افزود: مردم به خصوص جوانان باید با همه توان خود و با حضور در همه صحنه‌های مختلف علمی، سازندگی و جهادی ادامه دهنده راه شهدا بوده و در مقابل دشمنان اسلام و یزیدیان زمان همیشه با علم و دانایی خود پاسخی کوبنده داشته باشند.

گفتنی است، این یادواره به همت بسیجیان پایگاه پاسداران حوزه 6 بسیج تبریز برگزار و با خاطره گویی حاج کاظم آفاقی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و قرائت قرآن توسط شاکری نژاد از قاریان بین المللی همراه بود./935/پ203/س
ارسال نظرات