۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۱۳۴۷
امام جمعه مسجد سلیمان:

اقدامات تروریستی سبب تداوم وحدت مردم می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام امینی، اقدام تروریستی صیهونیست ها را سبب استحکام و وحدت بیش از پیش آحاد و اقشار جامعه دانست و بیان داشت: قشر دانشگاهی و دانشجوی جوان ایرانی پس از این واقعه تأسف بار آگاهی بیشتری در باب دوست و دشمن شناسی پیدا کرده است.
حجت الاسلام اميني، امام جمعه مسجد سليمان امام جمعه مسجد سليمان
حجت الاسلام محمد صادق امینی مدیر حوزه علمیه المهدی مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که جهان در یک پیچ تاریخی قرار دارد، به سخنان اخیر هنری کسینجر مبنی بر این که «جهان در شرف یک تحول و رویداد عظیمی است»، اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه ایران در حال تبدیل شدن به یک قطب بزرگ و پرقدرت جهانی آن هم به نام اسلام و شریعت ناب محمدی است که این مسأله دشمنان را به تحیر و سرگردانی فرو برده است.

وی تأکید کرد: دشمنان از پیشتازی ایران در سطح جهان، تبدیل شدن به یک الگوی جهانی و محبوبیت بیش از پیش این نظام در خاورمیانه به وحشت افتاده؛ از این رو دست به انجام کارهای احمقانه همچون ترور شخصیت های نخبه و دانشمند ایران زده است.

امام جمعه مسجد سلیمان به سفر اخیر رییس جمهور محبوب ایران در جهان اشاره کرد و گفت: سفر احمدی نژاد به کشورهای آمریکایی همچون ونزوئلا نشان از محبوبیت گسترده ایران و آرمان های والای اسلامی ایرانی در جهان است و این خود ضربه ای بر پیکره استکبار و آن تحریم های بی پایه و اساسشان است.

وی با اشاره به اهداف دشمنان نسبت به انجام این عمل تروریستی گفت: دشمنان با انجام این کار خود به دنبال رکود مردم نسبت به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ایجاد رعب و وحشت میان مردم و نخبگان هستند.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: دشمنان بی خرد ما به خیال خام خود تصور کردند که با این حرکت تروریستی می توانند در حرکت شتابان ملت ایران خللی ایجاد کنند، اما آنان نمی دانستند که ملت غیور ایران بنا به فرماییشات امام خمینی (ره) مبنی بر این که «بکشید ما را ملت بیدار تر می شود»، هوشیار تر از گذشته شده و به سرافرازی نظام در جهان کمک می کنند.

وی افزود: پس از این اقدام تروریستی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی دانشمندان ما راه خود را بیش از پیش پیدا کرده و با انگیزه ای چند برابر نسبت به ادامه راه شهدای هسته ای ایران سیر تکامل و پیشرفت ایران را طی می کنند.

حجت الاسلام امینی، اقدام تروریستی صیهونیست ها را سبب استحکام و وحدت بیش از پیش آحاد و اقشار جامعه دانست و بیان داشت: قشر دانشگاهی و دانشجوی جوان ایرانی پس از این واقعه تأسف بار آگاهی بیشتری در باب دوست و دشمن شناسی پیدا کرده و امیدواریم ما شاهد اعلام برائت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پس از آن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم./9465/ت302/ص
ارسال نظرات