۲۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۲۱۴۲۴
آیت الله سبحانی:

اعزام مبلغ به مناطق محروم گسترش یابد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سبحانی، با اشاره به نقشه های دشمنان برای مقابله با مذهب اهل بیت(ع) بر ضرورت توسعه، گسترش و تقویت اعزام مبلغ به مناطق و استان های محروم کشور تاکید کرد.
 آيت الله سبحاني ديدار رييس و مسؤولان سازمان اوقاف و امور خيريه کشور با مراجع در قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، روز پنج شنبه در دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، با اشاره به اهمیت مساله وقف در دین مبین اسلام، خاطرنشان کرد: مردم از دیرباز حساسیت ها و نگرانی هایی درباره ثبت وقف داشته اند.

وی در ادامه گفت: مردم اگر آثار وقف را به چشم خود ببینند و مشاهده کنند که موقوفات در جای خود مصرف می شود ترغیب و تشویق می شوند و اقبال آنان به وقف بیش از گذشته می گردد.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماموریت های سازمان اوقاف و امور خیریه، تاکید کرد: مسجدسازی و اعزام مبلغ در درجه نخست اهمیت است از این رو باید مناطق محروم از جمله استان های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان را در اولویت قرار داد.

حضرت آیت الله سبحانی تصریح کرد: اعزام مبلغ به مناطق مختلف کشور برای ما از همه مسائل مهم تر است و با توجه به هجمه های وسیع و گسترده دشمنان اهمیت این مساله مضاعف می شود.

وی اضافه کرد: بعد از این مسائل مساله چاپ و انتشار قرآن در قطع و اندازه های قابل حمل از جمله اموری است که بایستی بیش از پیش مورد توجه سازمان اوقاف قرار گیرد.

حضرت آیت الله سبحانی ابراز داشت: در شهر تبریز مسجدی وجود دارد که سال ها است که به صورت متروکه و ویرانه رها شده و باید توجه لازم در راستای بازسازی آن صورت گیرد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات