۲۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۲۱۴۴۱
مسؤول شورای هماهنگی آذربایجان شرقی:

دهه فجر فرصتی برای تبیین برکات وجودی ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ویژه برنامه‌های مختلف گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصتی برای تبیین برکات وجودی ولایت فقیه دانست.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امروز در نشست هم اندیشی و هماهنگی برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در استان، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر بایستی با محوریت تبیین جایگاه و نقش ولی فقیه در تعالی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی با تأکید بر این‌که ویژه برنامه‌های دهه فجر فرصتی برای تبیین برکات وجودی ولایت فقیه است، گفت: امروز هجمه تبلیغی و رسانه‌ای دشمنان متوجه ولایت فقیه است، از این رو وعاظ و سخنرانان می توانند با تبیین آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه ای و ارزش‌های انقلاب و شهدا نسل جوان را در برابر هجمه‌های بیگانگان بیمه کنند.

حجت الاسلام تقی‌زاده مقایسه شرایط رژیم ستم‌شاهی با دستاوردهای انقلاب را لازمه آگاهی نسل جوان و آینده‌ساز کشور دانست و افزود: نباید در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی غلوگویی کرد، هر کجا نواقص و کم‌کاری‌های وجود داشته بایستی به صورت صادقانه برای مردم بازگو شود.

وی با تأکید بر این‌که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی قابل مقایسه با شرایط رژیم ستمشاهی نیست، تصریح کرد: لازم است در این ایام نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت جامعه اسلامی به پیشرفت و توسعه و همچنین نقش معظم له در خنثی سازی توطئه ها و فتنه های دشمنان داخلی و خارجی بیان شود.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار بصیرت بخشی و تشویق مردم برای حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات آتی مجلس شد و تصریح کرد: دشمنان از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی گسترده ای برای حضور کم رنگ مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب داشته و دارد.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور در مراسم دهه فجر و به خصوص در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدرت و هوشیاری خود را در برابر توطئه های دشمنان به رخ جهانیان خواهند کشید./935/پ202/س
ارسال نظرات