۳۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۲۱۴۹۱
خطیب جمعه اهواز:

راهبرد دشمن در انتخابات مجلس باز تولید فتنه 88 است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله حیدری، راهبرد دشمن در انتخابات مجلس نهم را باز تولید فتنه 88 دانست و گفت: باید به آنها گوشزد کرد که ملت ایران همیشه در صحنه و هوشیار هستند و با بصیرت ولایی خود هرگونه فتنه و توطئه احتمالی دشمن را به زباله دان تاریخ منتقل خواهند کرد.
آيت الله حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز در آیین عبادی سیاسی خطبه های نمازجمعه که در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع)، به وقایع تاریخ صدر اسلام اشاره کرد و گفت: در دوران حیات پیامبر اکرم(ص) بسیاری از بزرگان به دلیل مسئله ولایت از جرگه دین خارج و مرتد شدند.

وی با بیان این که در تاریخ اسلام هیچ یک از مورخین مسئله غدیر را انکار نکرده است، بیان داشت: مسلمانان در برکه غدیر سه شبانه روز توقف کردند که پیامبر مسئله ولایت حضرت علی (ع) را به مسلمانان ابلاغ کند.

دبیر شورای حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: بعد از ابلاغ پیام ولایت حضرت علی (ع) تک تک مسلمانان با امیرالمؤمنین (ع) دست بیعت دادند ولی بعد از رحلت پیامبر همه آنهایی که بیعت کرده بودند شمشیرها را از رو بستند و به مخالفت با مولای متقیان حضرت امام علی(ع) پرداختند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نباید بهانه ای برای بد اخلاقی و بد رفتاری نمایندگان شود

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، راهبرد نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات را مشارکت حداکثری مردم دانست و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ضامن کرامت و عزت ایران اسلامی است.

آیت الله حیدری با تأکید بر این که مشارکت حداکثری مردم نباید بهانه ای برای بد اخلاقی و بد رفتاری نمایندگان شود، ابراز داشت: دروغ گفتن و بستن تهمت به یکدیگر سبب خوشنودی معاندان نظام می شود؛ از این رو نامزدهای انتخاباتی از این عمل ناپسند و زشت جدا خودداری کنند.

در انتخابات مجلس نهم باید جلوی هرگونه فتنه انگیزی و تحرک معاندان نظام گرفته شود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: فتنه گران رسما وارد انتخابات نشده اند اما برخی از طرفداران آنها وارد این عرصه شده اند که باید از همین الان جلوی هرگونه تحرک آنها گرفته شود.

وی راهبرد دشمن در انتخابات مجلس نهم را باز تولید فتنه 88 دانست و گفت: دشمنان قصد دارند در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سناریوی فتنه 88 را بار دیگر بازتولید کنند اما باید به آنها گوشزد کرد که ملت ایران همیشه در صحنه و هوشیار هستند و با بصیرت ولایی خود هرگونه فتنه و توطئه احتمالی دشمن را به زباله دان تاریخ منتقل خواهند کرد.

همه ملت ایران شهید احمدی روشن است

وی با اشاره به ترور دانشمن هسته ای شهید مصطفی احمدی روشن، ترور، تحریم و توطئه دشمنان را نشانه استیصال و درماندگی آنان دانست و گفت: هرگز تحریم ها و ترورهای دشمنان اراده پولادین و عزم راسخ ملت ایران را سست نخواهد کرد و با استعانت از خدوند متعال و حضرت بقیه الله (عج) این راه را ادامه خواهیم داد و باید به دشمنان گفت که همه ملت ایران شهید احمدی روشن است.

آیت الله حیدری در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به نامه بارک اوباما، رییس جمهور آمریکا به مقام معظم رهبری، اظهار داشت: نامه رییس جمهور آمریکا به مقام معظم رهبری بیانگر درماندگی و استیصال غرب و اوج اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

اداره اوقاف خوزستان بر ساخت و ساز مقبره علی بن مهزیار اهوازی سرعت بخشد

وی با گرامی داشت هفته وقف، وقف را یکی از سنت های حسنه و مسئله بسیار مهم دینی و اسلامی معرفی کرد و گفت : این مسئله مهم دینی باید در جامعه نهادینه و همه مردم به سوی این امر خداپسندانه تشویق و ترغیب شوند.

دبیر شورای حوزه علمیه خوزستان با تشکر از فعالیت های مسؤولان وقف استان خوزستان، بر سرعت بخشیدن به ساخت و ساز مقبره مبارک حضرت علی بن مهزیار هوازی (ع) تأکید کرد./9461/پ201/ص
ارسال نظرات