۰۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۲۱۵۸۴
حجت الاسلام روحانی حسینی:

ولایت رمز ایستادگی ایران در برابر زورگویان است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: اگر ایران اسلامی در برابر قدرتمندان، زورگویان و استکبار جهانی ایستاده به برکت نظام جمهوری اسلامی و وجود رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام روحاني حسيني، رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی پلیس آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی روحانی حسینی، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در جمع رؤسای کلانتری های استان، با تاکید براهمیت این دوره از انتخابات، اظهار داشت: شرایط جهانی و عرصه بین المللی و همچنین موج بیداری اسلامی در منطقه و الگو بودن جمهوری اسلامی برای این کشورها، انتخابات اسفند ماه را از اهمیت و ارزش ویژه ای برخوردار کرده است.

وی گفت: انتخابات مجلس آینده برای نظام اسلامی بسیار مهم و حیاتی است و ما باید سعی کنیم با حضور گسترده و پرشکوه خود در این انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و پشتیبانی خود از نظام و انقلاب را یکبار دیگر به جهانیان نشان دهیم.

وی در ادامه با تشریج برکات وجود ولایت فقیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 ادامه داد: امروز اگر ایران اسلامی در برابر قدرتمندان، زورگویان و استکبار جهانی ایستاده به برکت نظام جمهوری اسلامی و وجود رهبر معظم انقلاب است.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کلانتری و پاسگاه های انتظامی در خط مقدم ماموریت های ناجا قرار دارند، گفت: از این لحاظ بهترین محل برای جلب رضایتمندی مردم همین یگان ها به شمار می روند.

حجت الاسلام روحانی حسینی با تاکید بر خوش‌رویی عوامل نیروی انتظامی با عموم مردم خاطر نشان کرد: رؤسای کلانتری و فرماندهان پاسگاه ها باید خود و عوامل تحت نظر را با آموزه های دینی و قرآنی تطبیق داده و با مراجعین به نیکی رفتار و عمل نمایند.

وی گفت: یک فرمانده یا رییس کلانتری می تواند با اخلاق و رفتار خوش، خود و مجموعه تحت امرش، روزانه صدها نفر را به نظام اسلامی جذب و مقبولیت ناجا را در بین مردم افزایش دهد. /935/د102/ص
ارسال نظرات