۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۶۹۳
همزمان با روز شهادت ثامن الائمه؛

چهارمین یادواره شهدای شیبان خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ چهارمین یادواره ی شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر شیبان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
چهارمین یادواره شهدای شیبان خوزستان برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، چهارمین یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر شیبان همزمان با شهادت ثامن الائمه (ع) با حضور سردار محمود معین پورجانشین فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، حجت الاسلام سید عبدالرضا حسینی فرد امام جمعه موقت شیبان و مردم شهید پرور این شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار معین زاده جانشین فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در سخنانی با اشاره به رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهارداشت: مردان، زنان هر آن چه در دست و توان داشتند برای مقابله با توطئه های شوم دشمن و خنثی کردن آن ها دادند.

وی به دشمنی کشور های غربی به خصوص امریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و ابرازداشت: آمریکا و یارنش از دیرباز این تفکر را داشتند که ایران اسلامی را از صفحه ی تاریخ حذف کنند ولی این توطئه ی شوم با کمک الهی به مقصد نمی رسد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، صدام دیکتاتور عراق با کمک بیش از 45 کشور برای جنگ با ایران اسلامی آمد ولی با تقوا و تفکری که جوانان ما داشتند جلوی این دیکتاتور جهان ایستادند و به پیروزی رسیدند.

جانشین فرمانده خوزستان، خاطرنشان کرد: امروزه آمریکا هویت خویش را از دست داده است و حتی نمی تواند کشور خود اداره و از مهلکه های اقتصادی نجات دهد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از سوی بسیج شهر شیبان هدایای به رسم یاد بود به خانواده های شهدا اهدا شد./9458 /پ202ص
ارسال نظرات