۰۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۲۱۷۳۴

چهارمین جشنواره قرآنی در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری چهارمین جشنواره قرآنی کودک، نوجوان و جوان در استان خبر داد.
حجت الاسلام حميد عظيمي، مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار داشت: این جشنواره در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به همت دارالقرآن الکریم استان و با همکاری اتحادیه موسسات قرآنی مردمی آذربایجان شرقی در بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از تعالیم والای قرآن کریم و سیره اهل بیت معصومین (ع) به ثمر رسیده و هم اکنون رشد فعالیت های قرآنی و توسعه فرهنگ قرآن کریم در جامعه مدیون این انقلاب می‌باشد.

حجت الاسلام عظیمی ابراز کرد: به منظور نشر و ترویج بیشتر فرهنگ حیات بخش قرآن کریم در میان آحاد جامعه به خصوص قشر کودک و نوجوان، و همچنین تعمیق باورهای دینی در جامعه، چهارمین دوره این جشنواره در دهه فجر برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری مرحله شهرستانی این جشنواره روز جمعه هفتم بهمن‌ماه جاری در تبریز و شهرهای مختلف استان آغاز و مرحله استانی آن روز جمعه 21 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: رشته‌های رقابتی در این جشنواره ویژه خواهران و برادران، شامل مفاهیم و ترجمه قرآن کریم، حفظ قرآن کریم، ترتیل و قرائت قرآن کریم است.

گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای ‌نام‌نویسی به دارالقرآن الکریم و یا اتحادیه مؤسسات قرآنی استان مراجعه کنند./935/د102/س

ارسال نظرات