۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۱۲۱۸۱۴
آیت الله نوری همدانی:

حضور پرشور مردم در انتخابات توطئه‌ها را خنثی و انقلاب را بیمه می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حضور حداکثری مردم در این انتخابات را عامل خنثی شدن توطئه دشمنان و تداوم انقلاب اسلامی ارزیابی کرد.
1/ آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز جمعه در دیدار شماری از طلاب و روحانیان شهرستان بناب، از تبریز به عنوان خاستگاه علمای بزرگ یاد کرد.

این مرجع تقلید در ادامه فعالیت در دو عرصه علمی و فرهنگی را رسالت طلاب و روحانیان دانست و تاکید کرد: باید با همت بلند و اراده ای پولادین این راه را طی کنید و در صدد خدمت به اسلام و معارف اهل بیت تمام توان خود را بکار گیرید.

حضرت آیت الله نوری همدانی، تسلط به قلم و بیان را از دیگر وظایف طلاب و روحانیان دانست و تاکید کرد: برای پاسخگویی به نیازهای زمان، طلاب باید به این دو سلاح کارآمد مجهز باشند در غیر این صورت نخواهند توانست ماموریت خود را به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه طلاب باید متواضعانه و کریمانه در کنار مردم باشند، ابراز داشت: از دیگر مسائلی که طلاب باید به آن توجه کنند شناخت زمان و اوضاع سیاسی است.

حضرت آیت الله نوری همدانی طلاب را به شناخت دقیق ابعاد مختلف انقلاب اسلامی توصیه و با بیان اینکه باید دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود، تصریح کرد: امروز تفکر انقلاب اسلامی همه گیر شده و ابعاد بسیار گسترده ای به خود گرفته است.

وی حضور مردم در صحنه را یکی از مهم ترین عوامل حفظ و پایداری انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه باید مردم را در صحنه نگاه داریم، گفت: باید کاری کنیم که انتخابات که عرصه نشان دادن علاقه مردم به نظام و رهبری است، به صورت پرشور برگزار شود.

مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات باید همچون حماسه نهم دی پرشور و حداکثری باشد، یادآور شد: حضور حداکثری مردم تمام توطئه های دشمنان را خنثی و تداوم انقلاب اسلامی را بیمه می کند.

وی ولایت فقیه را رکن دیگر انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: ملت شریف ایران با تمام وجود از مقام معظم رهبری و نظام اسلامی حمایت می کنند و بارها این مهم را در عرصه های مختلف نشان داده اند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات