۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۲۱۸۳۴
حزب الله لبنان:

شایعه پراکنی درباره سردار سلیمانی نشانه ورشکستگی هواداران آمریکاست

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن شایعه پراکنی برخی رسانه ها و احزاب غرب گرای لبنان، این اقدام را نشانگر ورشکستگی سیاسی و اخلاقی هواداران آمریکا دانست.
پرچم حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای، شایعه پراکنی برخی رسانه های و احزاب غرب گرای لبنان در مورد قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محکوم کرد و ادعای این رسانه های وابسته را در راستای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.

این بیانیه با اشاره به استمرار ادعاهای گمراه کننده و ساختگی طرفداران آمریکا در منطقه که با سیاست های خود در منطقه تنها مانده اند، افزود: تازه ترین تلاشی که آنها در راستای هیاهوی تبلیغاتی آغاز کرده اند، اظهاراتی بود که یک شبکه تلویزیونی وابسته و با مدیریت مشخص العربیه در مورد قاسم سلیمانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مطرح کرده است در حالی که دروغ و نادرست بودن این ادعاها بر همه ثابت شده است.

حزب الله لبنان، این شایعه پراکنی ها را نشانگر ورشکستگی سیاسی و اخلاقی هواداران آمریکا در منطقه دانست و افزود: با وجود رد این دروغ ها از سوی وزارت خارجه ایران و سفرای ایران در لبنان، عراق و اردن، هواداران اتاق های تاریک آمریکا و رژیم صهیونیستی در لبنان و خارج از آن، این اظهارات تحریف شده را ادامه می دهند تا به نفع خود از آن بهره برداری کنند.

این بیانیه ادامه این تلاش‌ها را دلیلی بر ورشکستگی های سیاسی و اخلاقی این عده و بی منطق بودن آنها و ادامه سیاست های بی اعتبار آنها دانست و اعلام کرد که این موضوع از سوی کسانی که در وابستگی و تخریب و غرب گرایی به نهایت خود رسیده اند، عجیب نیست. این در حالی است که آنها هر روز ادعا می کنند که تمایل زیادی برای رسیدن به حقیقت و عدالت و انصاف دارند./981/ب902/گ
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
درود بر سردار شهید سلیمانی
0
0