۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۲۱۹۴۹

جنبش اینترنتی حضور آگاهانه راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ جنبش اینترنتی حضور آگاهانه با هدف تشویق مردم به حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی راه اندازی شده است.
جنبش اينترنتي حضور آگاهانه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تعدادی از فعالان سایبری به صورت خود جوش، با هدف تشویق مردم به حضور گسترده درانتخابات، جنبش اینترنتی حضور آگاهانه را در فضای مجازی راه اندازی کرده اند.

بر اساس این گزارش، جنبش اینترنتی حضور آگاهانه با محوریت وبلاگ «جنبش اینترنتی» از همه فعالان سایبری درخواست کرده تا با درج لوگوی «
جنبش اینترنتی حضور آگاهانه» در وبلاگ ها و پایگاه های اینترنتی خود به این جنبش بپیوندند.

وبلاگ این جنبش از بخش های مختلفی همچون، اخبار روز، بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) درباره انتخابات و لینک وبلاگ ها و پایگاه های شرکت کننده در این جنبش تشکیل شده است.

در بخشی از دعوت نامه این جنبش می خوانیم:« دوازدهم اسفندماه، زمان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. این انتخابات نیز همچون انتخابات گذشته آزمونی برای بصیرت، آگاهی و حضور ما در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش های به پا خواسته از آن است.

همانگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند:«درست در نقطه‏ ی مقابل خواست دشمنان، همه‏ ی ما باید در انتخابات حضور فعالی داشته باشیم» زیرا انتخابات،‌آبروی ملی، یکی از شاخص های رشد ملی و وسیله ای برای عظمت ملی است.

از این رو با توجه به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر حضور پرشور و آگاهانه ملت شریف و قهرمان ایران در پای صندوق های رای، و همچنین هجمه سنگین دشمنان قسم خورده اسلام مبنی بر عدم حضور آگاهانه مردم در انتخابات، بر خود لازم دیدیم به عنوان وظیفه شرعی و ملی با تمام زمینه حضور گسترده مردم عزیزمان را در انتخابات فراهم کنیم.

از این رو، از تمامی فعالان فضای سایبر و فضای مجازی را دعوت می کنیم با قرار دادن لوگوهای«جنبش اینترنتی حضور آگاهانه» در پایگاه های اینترنتی و وبلاگ های خود و همچنین انتشار و بازنشر مطالب مربوط به حضورمردم در انتخابات همچون یادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کلیپ، پیامک و... ما را در این امر خطیر یاری فرمایند».

همچنین دربخش معرفی این جنبش اینترنتی می خوانیم:« این جنبش، تشکلی خود‌جوش است که بر پایه نیاز مخاطبان به نشر معارف دینی ومعرفی چهره واقعی اسلام و مذهب تشیع در محیط اینترنت بنا نهاده شده است . اعضای آن کسانی هستند که نسبت به اسلام و ارزشهای اسلامی و مذهب تشیع و مبارزه با افکار و عقاید التقاطی به تشیع احساس مسؤولیت کرده و از نیرو و تخصص خود برای اعتلای اهداف مقدس اسلام بهره خواهند جست».

شایان ذکر است، علاقه مندان به شرکت در این جنبش اینترنتی و دریافت کد و لوگوی این جنبش می توانند به وبلاگ این جنبش به نشانی اینترنتی
http://jonbesh.mihanblog.com مراجعه کنند./919/پ202/ع

ارسال نظرات