۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۱۹۶۳

همایش بصیرت سیاسی در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بصیرت سیاسی با حضور فرماندهان، رزمندگان و بسیجیان سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.
بصيرت/1
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در همایش بصیرت سیاسی که در سالن اجتماعات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: شرایط امروز حاکم بر جامعه جهانی به گونه ای است، استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در سراتشیبی اضمحلال و سقوط قرار دارند.

وی با تاکید بر این که تحریم ها و تهدیدهای نظام سلطه ملت ایران را خودکفا و مقتدر کرده است، تصریح کرد: آنان که که به دنبال ترویج افکار و فضای یأس‌آور در کشور هستند بدانندکه رهبر معظم انقلاب تاکید کردند؛ امروز نظام اسلامی ایران شرایط بدر و خیبر قرار دارد نه شعب ابی‌طالب.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: وضعیت سیاسی و اقتصادی جهان به گونه رقم خورده که تمامی معادلات سیاسی منطقه بر خلاف خواست استکبارجهانی به نفع ایران اسلامی تغییر یافته است، امروز شاهد صدور عینی آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل در کشورهای منطقه و حتی اروپایی هستیم.

وی با تاکید بر این که دولت های مستکبر غرب از طنین انداز شدن صدای معنوی انقلاب اسلامی ایران در منطقه به هراس افتاده اند، تصریح کرد: دولت های استعمارگر و استکباری به دنبال انحراف در مسیر انقلاب‌های منطقه هستند، چراکه نفوذ افکار و آرمان های اصیل ملت ایران در منطقه با اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی مساوی خواهد بود.

پورجمشیدیان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار بصیرت و هوشیاری پاسداران و بسیجیان در آستانه انتخابات مجلس شد و به تشریح ویژگی‌های نمایندگان اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری و امام راحل پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی نیازمند مجلس دلسوز، انقلابی و ولایت‌مدار است.

وی با بیان اینکه تحقق مطالبات امام و رهبری نیازمند عزم همگانی برای فعالیت مجلس ولایی است، افزود:باید تلاش کنیم با حضور حداکثری خود و با انتخاب نماینده اصلح بار دیگر مشتی بر دهان یاوه‌ گویی های نظام های مستکبر و مداخله گر منطقه بکوبیم و اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشیم./935/د101/س
ارسال نظرات