۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۱۹۸۷
رییس سازمان بسیج:

حماسه12 اسفند بار دیگر غرب را مبهوت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نقدی با بیان این که ملت ایران مرد میدان است و از این عمل جز پیروزی چیز دیگری ندیده اند، عنوان داشت: ملت ولایت پذیر ایران با حضور و شرکت خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه و 12 اسفندماه در انتخابات مجلس نهم، حماسه ای خواهند آفرید که باعث تسلیم اروپا در برابر ملت ایران می شود.
سردار نقدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، در دومین یادواره شهدای جهاد عشایر در مبارزه با استعمار انگلیس که روز گذشته در یادمان شهدای جهاد عشایر عرب خوزستان در منطقه گمبوعه اهواز برگزار شد با تاکید بر این که آمریکا و غرب تا دیروز به فکر از بین بردن ایران اسلامی بودند و امروزه به فکر حفظ کردن خودشان هستند، اضافه کرد: در برهه کنونی غرب در محاصره مشکلات اقتصادی و نهضت های آزادی خواه هستند.

12 اسفند حماسه ای دیگر که باعث تسلیم غرب در برابر ملت ایران می شود

نقدی با بیان این که ملت ایران مرد میدان است و از این عمل جز پیروزی چیز دیگری ندیده اند، عنوان داشت: ملت ولایت پذیر ایران با حضور و شرکت خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه و 12 اسفندماه در انتخابات مجلس نهم، حماسه ای خواهند آفرید که باعث تسلیم اروپا در برابر ملت ایران می شود؛ این حماسه ای است که خلق خواهد شد.

کرامت ملت ایران مدیون جهاد عشایر عرب خوزستان است

وی با تأکید بر این که جهاد عشایر عرب خوزستان اوج عزت و کمال قدرت خود را در مقابله با انگلیس به نمایش گذاشتند، گفت: شرف و کرامت ملت ایران مدیون جهاد عشایر عرب خوزستان است.

این مقام مسؤول بیان داشت: عشایر عرب خوزستان جنگ و ایستادگی خود با دستان خالی در مقابل استعمار انگلیس، شعار جاوید حسینی مبنی بر خون بر شمشیر پیروز است را بار دیگر به اثبات رساندند.

وی با اشاره به اهداف و چگونگی اشغال خوزستان توسط ارتش انگلیس، خاطر نشان کرد: عشایر عرب با حضور پرشعور خود در صحنه و دفاع از سرزمین خود، توپخانه ارتش دشمن متجاوز را گرفتند و شعار « اطوب احسن لو مگواری » توپ بهتر است یا چهارشاخه من، را سر دادند.

ولایت پذیری سرمایه اصلی خوزستان است

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر ولایتمداری مردم خوزستان، ابراز داشت: ولایت پذیری سرمایه اصلی خوزستان است چرا که جهاد عشایر عرب سال 1993 در برابر ارتش انگلیس با فتوای ولی فقیه زمان و مرجع تقلید حضرت آیت الله سید محمد کاظم یزدی آغاز شد.

وی با بیان این که مردم خوزستان با گرفتن استفتاء از ولی فقیه زمان دفاع از سرزمین خود را دفاع جانانه کردند، افزود: لبیک مردم به فتوای مرجعیت با این شعار زیبای عربی « یا سید جدک ویانه » ای سید بزرگوار جد شما با ما خواهد بود، همراه شد.

این مقام مسؤول با بیان این که عشایر عرب با روحیه ایمانی و ولایی به جهاد رفتند، اظهار کرد: این درس برگرفته از نهضت عاشوراء است، این درس بارها تکرار شد و اگر لازم باشد بازهم تکرار خواهد شد./9463/پ202/ص
ارسال نظرات