۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۲۰۱۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

پیروزی انقلاب اسلامی از جنس حرکت انبیای الهی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: انقلاب اسلامی از جنس حرکت انبیای الهی بود که بر اساس اعتقادات دینی مردم شکل گرفت و با رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، امروز در نشست فصلی روحانیان مستقر و طرح هجرت استان با اشاره به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: امروز انقلاب اسلامی بالنده و زنده تر از گذشته به حیات طیبه خود ادامه می دهد و روحانیت برای دفاع از مرزهای فکری انقلاب اسلامی همواره آماده است.

وی از مساجد به عنوان سنگرهای اصلی و مستحکم پیروزی انقلاب اسلامی یاد و اظهار کرد: مردم با تجمع در این مکان مقدس و با هدایت روحانیت توانستند از ادامه حکومت رژیم طاغوت در ایران جلوگیری کنند.

حجت الاسلام نعمت الهی خاطرنشان کرد: الگوی امام خمینی‌(ره) برای برپایی انقلاب اسلامی برگرفته از قیام عاشورای امام حسین(ع) بود و هم اکنون هم پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی ایران، هنوز دشمنان نتوانسته اند کوچک‌ترین خدشه‌ای در آن ایجاد کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری الگوی موفقی از مدل حکومت دینی را در جهان عرضه کرده است.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان با اقتدار و سربلندی و با تکیه بر ایمان مردم در مسیر پیشرفت و توسعه همراه با روحیه استکبار ستیزی و عدالت محوری به پیش می رود، گفت: با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان برای حفظ و ماندگاری آن، ناگفته‌های پیروزی انقلاب اسلامی را برای نسل جوان و نوجوان جامعه تبیین کرد.

حجت الاسلام نعمت الهی بیان داشت: در شرایط امروز که ایجاد اختلاف و تفرقه به‌نحو بی‌سابقه‌ای در رأس تلاش‌های دشمنان قرار گرفته است آیین‌های دهه فجر باید برای خنثی کردن این توطئه‌ها در جهت تحکیم وحدت اسلامی اجرا شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، یکی از دلایل مهم پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی حضور یک مرجع تقلید، عالم بزرگ و دین شناس نظیر امام خمینی(ره) دانست و ادامه داد: امروز نیز به دلیل این که در رأس انقلاب اسلامی ولایت فقیه وجود دارد شاهد استمرار و پیشرفت های چشمگیر نظام جمهوری اسلامی در جهان هستیم.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی از جنس حرکت انبیای الهی بود که بر اساس اعتقادات دینی مردم شکل گرفت و با رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید.

حجت الاسلام نعمت الهی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در انتقال پیام انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای نظام، وظیفه سنگینی جهت انتقال و ترویج پیام و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان دارد.

حجت الاسلام نعمت‌الهی به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری یک انتخابات اشاره کرد و گفت: شاه بیت منویات مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و مسؤولان نظام نیز باید همین دغدغه را سرلوحه کار خود قرار دهند و صرف نظر از آن‌که چه کسی از سوی مردم انتخاب شده و به مجلس راه خواهد یافت زمینه مشارکت گسترده مردم را فراهم کنند.

وی همچنین به مسأله وحدت میان امت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: وحدت مسلمانان در عرصه‌های مختلف به‌عنوان سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام مطرح بوده و باید همواره مورد توجه تک تک مسلمانان جهان باشد./950/پ202/س

ارسال نظرات