۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۲۱۹۳
همزمان با هفته وحدت؛

نشست مشترک علمای شیعه و سنی‌ در مهاباد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی مهاباد از برگزاری نشست مشترک علمای شیعه و سنی همزمان با هفته وحدت و دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.
هفته وحدت، اتحاد، وحدت
سیدابراهیم حسینی، مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی مهاباد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: نشست مشترک علمای اهل تسنن و تشیع با حضور بیش از 250 روحانی سنی و شیعه شهرستان مهاباد از اهم برنامه‌های دهه فجر و هفته وحدت است.

وی با اشاره به جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در مهاباد اظهار کرد: بیش از یک‌هزار دانش آموز این شهرستان در رده‌های سه‌گانه تحصیلی برای شرکت در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان‌ ‌نام‌نویسی کرده‌‌اند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در رشته‌های حفظ، قرائت، تواشیح و همخوانی،‌ نقاشی، خطاطی و مقاله‌نویسی با عنوان جهاد اقتصادی از برنامه‌هایی است که در دهه فجر به همت تبلیغات اسلامی مهاباد اجرا می‌شود.

حسینی ادامه داد: اجرای جشنواره ذکر و ذاکرین با حضور گروه‌های منتخب از مرکز و جنوب استان ویژه هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) که همه ساله در ماه ربیع‌الاول برگزار می‌شود، امسال با حضور حداکثری گروه‌های مولودی‌خوانی همراه است.

این مسؤول همچنین به برگزاری همایش انقلاب اسلامی و عقلانیت همزمان با نخستین روز از دهه مبارکه فجر اشاره و خاطرنشان کرد: این همایش در محل تالار اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از 300 دانشجو و سخنرانی حجت الاسلام محمد حیدری زاد، خطیب جمعه نقده اجرا می شود.

مسؤول دارالقرآن تبلیغات اسلامی مهاباد، تصریح کرد: ویژه برنامه 10 شب، 10 مسجد در دهه فجر، از سوی تبلیغات اسلامی مهاباد از 12 تا 21 بهمن در مساجد فعال این شهرستان هر شب بعد از نماز مغرب با برنامه‌های متنوع از جمله کرسی تلاوت قرآن کریم، سخنرانی استادان برجسته حوزه و دانشگاه، اجرای تواشیح و مولودی‌خوانی، برگزاری مسابقه حضوری و تقدیر و تجلیل از نمازگزاران در مساجد مهاباد برگزار می‌شود./936/پ202/س
ارسال نظرات