۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۲۲۲۰۰
عضو مجلس خبرگان رهبری:

دلسرد کردن مردم نسبت به انقلاب، خیانت آشکار است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه عده ای در کشور تلاش می کنند مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب بدبین و دلسرد کنند، گفت: این گونه تلاش ها خیانت آشکار به ملت ایران است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار مسؤولان شهرستان قائمشهر با گرامیداشت فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر، این روزها را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در سه دهه اخیر با وجود همه توطئه افکنی های دشمنان امروز به یک کشور مقتدر در دنیا مبدل شده است.

وی با اشاره به این که جبهه کفر در سه دهه اخیر همه تلاش خود را در جهت ضربه زدن به انقلاب و آرمان های نظام اسلامی به کار گرفت، بیان داست: اما ولایت‌مدار ملت ایران و حضور همیشه در صحنه آنها سبب شکست نقشه‌های شوم دشمنان شد.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با بیان این که امروز آرمان‌های انقلاب و امام راحل به همه دنیا صادر شده است، ادامه داد: خیزش‌های مردمی در اقصی نقاط کشور نتیجه گسترش گفتمان انقلاب و امام خمینی(ره) است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت ولایت مدار ایران اسلامی سه دهه گذشته ثابت کردند تحت هیچ شرایطی اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور خود را نخواهند داد، گفت: آنها با حضور ماندگار خود در صحنه های مختلف پاسخ کوبنده ای به مخالفان جمهوری اسلامی و اندیشه های والای امام راحل دادند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت قرار دارد، گفت: دشمنان این واقعیت را درک کرده‌اند که دهه چهارم انقلاب اسلامی دهه تثبیت موفقیت‌های انقلاب در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است و به همین دلیل توطئه‌های خود را به سمت تضعیف جایگاه ناب اسلام معطوف کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در سال 57 با رهبری های حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و همراهی مردم به پیروزی رسید، گفت: ملت ولایت مدار ایران امروز نیز با گذشته بیش از سه دهه از عمر انقلاب همچنان به آرمان های امام راحل پایبند هستند.

وی با بیان این که این مردم همواره در دفاع از آرمان های انقلاب پیشگام بوده اند، ادامه داد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در همه صحنه های حساس انقلاب حضوری تعیین کننده داشته اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که متأسفانه عده ای در کشور تلاش می کنند مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب بدبین و دلسرد کنند، گفت: این گونه تلاش ها خیانت آشکار به ملت ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: دشمنان خواهند دید مردم کشورمان با حضوری پر شور در انتخابات اسفند ماه بار دیگر توطئه های آنها را خنثی خواهند کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات