۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۲۲۰۲
همزمان با 12 بهمن؛

مردم قم بیت امام راحل را گلباران کردند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی، مردم قم با حضور در بیت حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های والای انقلاب و امام تجدید پیمان کردند.
تجديد بيعت مردم قم با آرمان هاي رهبر کبير انقلاب تجديد بيعت مردم قم با آرمان هاي رهبر کبير انقلاب تجديد بيعت مردم قم با آرمان هاي رهبر کبير انقلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در سالروز ورود تاریخی امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران، مردم شهر مقدس قم با حضور در حرم کریمه اهل بیت(ع) جشن های این دهه را آغاز کردند.

بر اساس این گزارش در این مراسم که پیش از ظهر امروز برگزار شد، مسؤولان استانی، سپاهیان، بسیجیان، دانش آموزان، حوزویان و دیگر اقشار مردم حضور داشتند.

با توجه به همزمانی سالروز 12 بهمن با شهادت امام حسن عسکری(عج) مردم قم حرکت خود را از شبستان امام خمینی(ره) با برگزاری مراسم عزاداری و سینه زنی به سمت بیت قدیمی امام راحل آغاز کردند.

مردم قم با حضوردر بیت قدیمی امام راحل واقع در خیابان معلم قم، این مکان را گلباران و با آرمان های والای انقلاب، امام و رهبری تجدید پیمان کردند.

پیش از ظهر امروز همچنین با حضور مسؤولان استانی زنگ انقلاب در یکی از مدارس استان قم نواخته شد.

غباروربی گلزار شهدا، اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی، تکبیرگویی همگانی در شب 22 بهمن، و برگزاری راهپیمایی حماسی روز 22 بهمن از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر در قم است.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم 24 کمیته تخصصی جهت برگزاری باشکوه مراسم دهه مبارک فجر در استان تشکیل شده است.

نهادها و دستگاه های مختلف نیز در این دهه برنامه های گسترده ای را در دستور کار قرار داده اند که از جمله می توان به افتتاح و کلنگ زنی 90 پروژه شهری از سوی شهردای قم در مناطق مختلف اشاره کرد.

همچنین از سوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری، مراسم گرامی داشت دهه مبارک فجر با سخنرانی آیات حسینی بوشهری و فاضل لنکرانی از اعضای جامعه مدرسین، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه، علی لاریجانی رییس مجلس، منوچهر متکی وزیر سابقه امور خارجه، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی رییس سازمان بازرسی کل کشور و محمدباقر قالیباف شهردار تهران برگزار خواهد شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات