۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۲۲۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

تقویت شناخت نسل جوان با آرمان ها و ارزش های انقلاب ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر تبیین آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل جوان، گفت: نسل جوان باید بیشتر با ارزش های انقلابی آشنا شود.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در مراسم گرامیداشت نخستین روز از دهه مبارک فجر در مرکز استان با تأکید بر تبیین آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل جوان، گفت: نسل جوان باید بیشتر با ارزش های انقلابی آشنا شود.

وی در ادامه سخنان خود به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی اشاره کرد و افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی به حدی در جهان و صحنه بین‌المللی تحول ایجاد کرده که همچنان حماس، لبنان، فلسطین و رهبران آنها، خود را فرزندان امام راحل می‌دانند و از انقلاب ایران الگو می‌گیرند.

حجت الاسلام ولی نژاد، انقلاب اسلامی را زمینه ساز بیداری اسلامی در دنیا معرفی کرد و با بیان این که امروز انقلاب های منطقه به تأسی از انقلاب ملت ایران شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: ملت های آزادی خواه منطقه مردم کشورمان را الگوی مبارزاتی خود در برابر مستبکران قرار داده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با گرامی داشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از این انقلاب به عنوان هدیه ای الهی برای ملت ایران نام برد و گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه انقلاب حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود.

وی با بیان این که نهضت عظیم اسلام با رهبری مدیریت دینی توانست روح آزادی خواهی را در دنیا زنده کند، ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای دنیا با پیروی از اندیشه های ناب امام راحل در مقابل حاکمان زورگوی خود ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که امام راحل با رهبری نهضت عظیم اسلامی و پیروزی آن توانست یک تحول عظیم را در دنیا ایجاد کند، خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر این انقلاب، اما همچنان تأثیر آن انقلاب عظیم در دنیا مشهود است.

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی با رهبری فهیم، هوشمند، آگاه و عالم به پیروزی رسید، افزود: امروز نیز وظیفه داریم که برای حفظ رهبری تلاش کنیم که اگر رهبری آسیب ببیند همه چیز آسیب خواهد دید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امام خمینی(ره) توانست نظام اسلامی را در مقابله با طاغوت شاهنشاهی به پیروزی برساند و ما اکنون مدیون ساحت امام راحل هستیم و باید قدردان باشیم، جمهوری اسلامی یادگار ارزشمند انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که این انقلاب با ماهیت دینی و فرهنگی پیروز شد، تصریح کرد: امروز نیز متولیان دینی و فرهنگی جامعه اسلامی رسالت سنگینی در حفظ و حراست آرمان های انقلاب بر عهده دارند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی سبب احیای ارزش های ناب اسلامی در جامعه شد، خاطرنشان کرد: این انقلاب خوشبختانه بستر را برای فعالیت های مناسب دینی و فرهنگی در کشور را فراهم کرده است./950/پ202/س
ارسال نظرات