۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۲۲۲۱۹

شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان ایام الله دهه فجر را تبریک گفت

خبرگزاری رسا ـ شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان با ارسال پیامی ایام الله دهه فجر را به مردم ایران اسلامی و استان آذربایجان شرقی تبریک گفت.
خليفه گريگور چيفتچيان، خليفه کل ارامنه آذربايجان شرقي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، در پیامی که از سوی خلیفه گریگور چیفتچیان، خلیفه کل ارامنه آذربایجان شرقی ارسال شده آمده است: با سلام و دعای خیر و با درورد به روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و ارواح پاک شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی، سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر را از سوی خود، اعضای مجمع و شورای خلیفه گری و عموم ارامنه آذربایجان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

در ادامه این پیام شورای خلیفه گری کل آذربایجان خواستار توفیق الهی برای مردم مسلمان ایران در راه همبستگی و همدلی برای شکوفایی و سرافرازی ایران عزیز شده است.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پیام جداگانه ای ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، پیروزی ملت ایران بر نظام کفر را سرآغاز سرنگونی نظام های کفر و سلطه‌گر در منطقه اعلام کرده است.

در این پیام بر ضرورت حضور پرشور و حداکثری مردم استان در ویژه برنامه های دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن تاکید شده و آمده است: حضور آگاهانه و پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر یاوه گویی های نظام سلطه به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

گفتنی است، خلیفه گری ارامنه آذربایجان در اعیاد، ایام سوگواری و مناسبت های مختلف ملی و مذهبی پیام های مختلفی صادر می کند./935/د102/س
ارسال نظرات