۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۱۲۲۲۹۴
استاندار خوزستان:

تمسک به آرمان‌های امام خمینی ضامن پیشرفت و اقتدار نظام است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان تبعیت از ولایت فقیه، تمسک به آرامان های امام راحل و ادامه راه شهدا را ضامن پیشرفت و استقلال جمهوری اسلامی ایران دانست.
سيد جعفر حجازي، استاندار خوزستان
سید جعفر حجازی استاندار خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: برنامه‌های گرامی داشت دهه فجر برای یادآوری حماسه حضور مردم در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی است و باید در محتوای برنامه‌ها دقت شود تا تمام اقشار جامعه از کودکان تا افراد مسن بتوانند از این برنامه‌ها بهره ببرند.

وی در ادامه افزود: نقش مدیران در برنامه‌های دهه فجر مدیریت، هماهنگی و پشتیبانی است و کار باید در دست خود مردم باشد و اقشار مختلف اعم از دانشگاهی، دانش آموز، شهری و روستایی باید خود برنامه‌های دهه فجر را انجام دهند.

استاندار خوزستان بر ضرورت تمرکز‌زدایی در برنامه‌های دهه فجر در مرکز استان و شهرستان‌ها تأکید کرد و گفت: دورترین افراد در روستاها هم باید شیرینی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی را بچشند، از برنامه‌ها استفاده کنند و در آن مشارکت داشته باشند.

حجازی بیان داشت: نسل سومی‌ها، نوجوانان و جوانان باید از برنامه‌های دهه فجر بهره ببرند، برای تحقق این مهم برنامه‌های دهه فجر باید تنوع داشته باشند و از انجام کارهای کلیشه‌ای و تکراری پرهیز شود و راهپیمایی 22 بهمن که نقطه عطف برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است باید به صورت شکوهمند برگزار شود.

استاندار خوزستان اظهار داشت: تبعیت از رهنمود‌های مقام معظم رهبری، تمسک به آرمان‌ها، ‌اندیشه ‌های امام خمینی(ره) و ادامه راه شهدا، ضامن پیشرفت و استقلال جمهوری اسلامی ایران است و ما می توانیم آینده خوبی را برای جوانان ایران اسلامی فراهم کنیم./9465/ت303/س
ارسال نظرات