۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۳۰۸
فرمانده سپاه عاشورا:

دشمنان نگران حضور نمایندگانی ولایت مدار در مجلس هستند

خبرگزاری رسا ـ سردار پورجمشیدیان گفت: استکبار درصدد حضور نمایندگانی در مجلس است که ولایت مدار نیستند، چراکه ولایت مداری رمز موفقیت یک نماینده مخلص و صادق در نظام اسلامی است.
پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا
علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: حضور در انتخابات با توجه به شرایط حساس مقطع کنونی انقلاب اسلامی، لازمه حفظ و حراست و نگهبانی از میراث ماندگار امام راحل و شهداست.

وی با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در تبیین اهمیت و حساسیت نهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: راهبرد نظام اسلامی و راهبرد بسیج و سپاه در مرحله اول همان حضور حداکثری مردم است و انتخاب کاندیداها نتیجه بعدی انتخابات خواهد بود.

پورجمشیدیان با بیان اینکه انتخابات آینده رفراندومی دیگر و تائید مردم برای حاکمیت نظام اسلامی است، افزود: دشمنان سه راهبرد اصلی برای فتنه انگیزی در انتخابات مجلس را دنبال می کنند که حضور کمرنگ مردم برای نشان دادن نارضایتی عمومی از نظام اسلامی مهمترین هدف استکبار است.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: دومین راهبرد دشمنان؛ برگزاری انتخابات در فضایی امنیتی و در نهایت تکرار حوادث فتنه 88 در سراسر کشور با این تفاوت که فتنه را به جای مرکز کشور از شهرها و نقاط مختلف آغاز کنند، است که بایستی عموم اقشار جامعه نسبت به این توطئه استکبار هوشیار و بصیر باشند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با دومین راهبرد فتنه انگیزانه دشمنان پیش‌بینی‌های لازم امنیتی در استان صورت گرفته و اشراف کامل بر فضای انتخابات وجود دارد، تصریح کرد: با هماهنگی‌های نظامی و امنیتی اشراف کامل بر تمام جریان های سیاسی و امنیتی در آستانه انتخابات وجود دارد.

پورجمشیدیان تشکیل مجلس ناکارآمد را سومین راهبرد، هدف و برنامه‌ دشمن در آستانه انتخابات مجلس دانست و اظهار داشت: استکبار و دشمنان داخلی و خارجی تلاش می‌کنند تا مجلسی ناکارآمد تشکیل شود و باید در این راستا نیز تلاش‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال پیاده کردن هر سه راهبرد هستند، اما اگر یکی از این سه هدف نیز تحقق یابد، دشمنان بدان راضی هستند، امروز استکبار درصدد حضور نمایندگانی در مجلس است که ولایت مدار نیستند، چراکه ولایت مداری رمز موفقیت یک نماینده مخلص و صادق در نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه عاشورا با تشریح ویژگی‌ها و شاخص های نمایندگان مجلس از دیدگاه امام راحل و رهبری نظام اظهار داشت: تشکیل مجلس کارآمد، همراه و هماهنگ در راستای اهداف نظام، انقلاب و همراه با ولایت فقیه مورد توجه است./935/ت303/س
ارسال نظرات