۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۲۲۳۳۸

تمبر کنگره گفتمان مهدویت در مازندران رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری کنگره گفتمان مهدویت از تمبر یادبود این کنگره رونمایی شد.
مهدويت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همزمان با برگزاری کنگره گفتمان مهدویت، تمبر یادبود این کنگره ملی با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، امام جمعه بابل، مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران و استاندار رونمایی شد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در مراسم رونمایی از این تمبر یادبود گفت: این تمبر به نام امام زمان(عج) و یادبود کنگره گفتمان مهدویت ماندگار شده است.

وی با بیان این که این تمبر از امروز با تیراژ زیاد توزیع و مورد استفاده قرار خواهد گرفت، افزود: چاپ این تمبر که با همکاری اداره کل پست استان مازندران صورت گرفته مورد استقبال بسیاری از علاقه مندان قرار گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که باید از ظرفیت های موجود در کشور به منظور نهادینه کردن فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی استفاده شود، بیان داشت: خوشبختانه ظرفیت و توانمندی مناسبی در نظام مقدس اسلامی در این جهت وجود دارد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی از هر ابزار و فرصتی در جهت خدشه دار کردن ارزش های اسلامی استفاده می کنند، تصریح کرد: ما نیز باید از این ظرفیت ها در جهت تقویت هر چه بیشتر ارزش های دینی و اسلامی خود بهره گیریم.

وی، توجه به مسأله مهدویت و انتظار را یک وظیفه و رسالت همگانی دانست و با بیان این که همه نهاد های دینی و فرهنگی وظیفه دارند در جهت تقویت این فرهنگ مهم دینی گام بردارند، خاطرنشان کرد: توجه به مسأله مهدویت باید در اولویت کاری همه نهادهای فرهنگی کشور قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین از ارائه 67 مقاله به دبیرخانه این کنگره در مازندران خبر داد و بیان داشت: از این تعداد 14 مقاله برگزیده در کتابچه‌ای به چاپ رسیده است./950/پ202/س
ارسال نظرات