۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۲۲۳۴۷
آیت الله حیدری:

سقوط دیکتاتورهای منطقه مقدمه سقوط رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا- آیت الله حیدری با بیان این که آوازه انقلاب اسلامی ایران به سرعت در حال گسترش است، گفت: جهان غرب خود در منجلاب اقتصادی اسیر شده است و پس از سقوط دیکتاتور های منطقه زمینه فروپاشی رژیم صهیونیستی نیز فراهم شده است.
آيت الله حيدري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته کوت عبدالله با بیان این که حضور در انتخابات تکلیف الهی و ملی همه ملت ایران است ابراز داشت: دشمنان مدت ها است با تمام توان، سعی در ناآرام نشان دادن اوضاع اقتصادی و امنیتی کشور را دارند.

آیت الله حیدری در ادامه خاطر نشان کرد: انشاء الله مردم ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر بر خلاف پیش بینی دشمنان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری دشمن شکن خواهند داشت.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی نور تحولی بزرگ را در دنیا افکنده است

وی در ادامه با تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران، به رهبری امام خمینی نور تحولی بزرگ را در دنیا افکنده است و جوانان نهضت بیداری اسلامی با تأسی از اسلام ناب محمدی توانستند بار دیگر عظمت اسلام را به جهانیان نشان دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آوازه انقلاب اسلامی ایران به سرعت در حال انتقال به جهان است گفت: جهان غرب در منجلاب اقتصادی اسیر شده است و پس از سقوط دیکتاتور های منطقه زمینه فروپاشی رژیم صهیونیستی نیز فراهم شده است.

آیت الله حیدری اظهار داشت: سقوط دیکتاتورهای کشورهای عربی تحت سلطه غرب به نوعی قدرت آنها در زورگویی و سلطه بر جهان را فلج کرده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان فعال در انقلاب های منطقه تصریح کرد: به زودی شاهد تحقق وعده الهی مبنی بر نابودی ظلم و جور از جهان خواهیم بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: تحولات گسترده در جهان را به نوعی می توان مقدمه سازی جهت ظهور آقا امام زمان(عج) قلمداد کرد./9464/پ201/س

ارسال نظرات