۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۲۲۴۱۹
آیت الله نورمفیدی:

بزرگ نمایی مشکلات کشور بی انصافی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با انتقاد از کسانی که تنها نیمه خالی لیوان را نگاه می کنند و به بزرگ نمایی مشکلات داخل کشور می پردازند، گفت: انصاف اقتضا می‎کند همه واقعیت‎ها دیده شود.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت‎الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در جمع مدیران استان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، این ایام را یادآور وحدت و همدلی ملت مسلمان ایران اسلامی در سرنگونی حکومت پادشاهی دانست و گفت: مردم کشورمان در آغاز نهضت عظیم اسلامی همواره گوش به فرمان رهنمودهای امام راحل بودند.

وی با بیان این که نهضت انقلاب اسلامی با رهبری یک مرجعیت دینی و همراهی مردم یک تحولی شگرف در دنیا به وجود آورد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی همه معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که دشمنی های نظام سلطه از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است، گفت: امروز نیز پس از گذشت بیش از سه دهه از عمر این انقلاب دشمنان در پی تضعیف این نظام دینی هستند.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که همه توطئه افکنی های دشمنان در سی و سه سال گذشته همواره با شکست روبه رو شده است، ادامه داد: ملت ولایت مدار ایران همیشه در صحنه های حساس پشتیبان انقلاب و آرمان های آن بوده اند.

امام جمعه گرگان با تأکید بر این که مردم کشورمان هیچ گاه اجازه نخواهند کوچک ترین خدشه ای به آرمان های انقلاب اسلامی وارد شود، گفت: این ملت همیشه در صحنه با همه توان خود در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی با انتقاد از کسانی که تنها نیمه خالی لیوان را نگاه می کنند و به بزرگ نمایی مشکلات داخل کشور می پردازند، افزود: در سی و سه سال گذشته این نظام خدمات گسترده ای را به مردم ارائه داده است که باید بیشتر به آن توجه شود.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که انصاف اقتضا می‎کند همه واقعیت‎ها دیده شود، تصریح کرد: ما باید با نگاه به نقاط ضعف درصدد جبران آن باشیم و با دیدن نقاط مثبت با ایجاد امید و خودباوری به تقویت آن بپردازیم.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به پیشرفت های گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی در راستای نوآوری، پیشرفت و خلاقیت در جایگاه خوبی قرار دارد و باید با نگاه منصفانه آن را در بین مسؤولان و مردم جامعه نهادینه کرد و نباید تنها به دنبال نقد باشیم.

امام جمعه گرگان با تاکید بر این که در 33 سال انقلاب هم نقاط ضعف و هم قوت وجود داشته، ابراز داشت: ما از همه مشکلات، تهدیدها و تحریم‎های که دشمن ایجاد کرده تا برای ما ضعف به وجود بیاورد عبور کرده‎ایم.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که انقلاب ما هویت الهی دارد، تصریح کرد: همه پیامبران آمدند برای حذف طاغوت تا مؤمنان خدا را بنده باشند و انقلاب ما نیز در همین راستا به وجود آمد پس نباید در قضاوت‎ها بی‎انصاف بود./950/پ202/س
ارسال نظرات