۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۴۴۲
مدیر استانی حوزه علمیه زنجان:

ناکارآمد جلوه دادن مجلس، توطئه دشمنان در انتخابات پیش رو است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بیات گفت: القای باورهای غلط میان آحاد جامعه، بدبینی نسبت به نظام و رهبری، ناکارآمد جلوه دادن مجلس و تصدی عنوان نمایندگی از سوی عده ای ناصالح از مهم ترین برنامه های دشمنان است.
حجت الاسلام حسن بيات، مدير استاني حوزه هاي علميه زنجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام حسن بیات، مدیر استانی حوزه های علمیه زنجان، امروز در جمع ائمه جماعات این استان با اشاره به حساسیت انتخابات مجلس اظهار داشت: روحانیان، مبلغان و علما نباید به دنبال جناح و حزب خاصی باشند و تنها باید شاخص های انتخاب اصلح را برای مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه ویژگی های مهم یک نماینده شایسته مجلس شورای اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی مشخص شده است، خاطرنشان کرد: روحانیان بایستی با تبیین شرایط خاص و حساس جامعه اسلامی، در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تلاش کنند.

حجت الاسلام بیات ادامه داد: وظیفه اصلی روحانیون و علما در این برهه از زمان، تبیین ویژگی های کاندیدای اصلح در بین مردم و جایگاه و اهمیت مجلس شورای اسلامی و همچنین فراهم آوردن حضور حداکثری آنان در انتخابات است.

مدیر استانی حوزه علمیه زنجان با اشاره به این که دشمنان به دنبال خدشه در روند برگزاری انتخاباتی سالم در کشور هستند، تصریح کرد: القای باورهای غلط میان آحاد جامعه، بدبینی نسبت به نظام و رهبری، ناکارآمد جلوه دادن مجلس و تصدی عنوان نمایندگی از سوی عده ای ناصالح از مهم ترین برنامه های دشمنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح وظایف و رسالت حساس روحانیت در مقطع کنونی بیداری اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت علما و روحانیان آگاه به زمان بوده، از این رو برای تداوم این نهضت بایستی روحانیت با مسائل روز دنیا آشنایی داشته و در پیشبرد اهداف اسلام تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام بیات با تاکید بر این که دشمنان به دنبال خدشه دار کردن چهره روحانیت هستند، گفت: با توجه به هجمه ها و توطئه های روزافزون استکبار جهانی، روحانیان نباید با برخی ندانم کاری ها بهانه دست دشمنان و رسانه های مغرض خارجی بدهند.

مدیر استانی حوزه علمیه زنجان روحانیان را میراث داران رسالت خطیر پیامبر الهی دانست و افزود: اگر اعتقاد بر این است که روحانیان و مبلغان دین دارای رسالت الهی هستند، بایستی مشکلات مردم را مانند مشکلات خود بدانند و با مخاطب شناسی پاسخگوی شبهات و نیازهای معنوی نسل جوان جامعه باشند./935/پ202/س
ارسال نظرات