۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۲۲۵۲۵
رییس شورای هماهنگی خوزستان:

انقلاب اسلامی الهام بخش آزادگان جهان است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، انقلاب اسلامی را مهم‌ترین حادثه دوران بشریت پس از بعثت نبی‌اکرم(ص)، غدیر و عاشورا دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش مبارزات آزادگان جهان است.
حجت الاسلام عظيمي، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
حجت الاسلام محمدصادق عظیمی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: انقلاب اسلامی مهم‌ترین حادثه دوران بشریت پس از بعثت نبی‌اکرم(ص)، غدیر و عاشورا است و پرتویی از قیام سیدالشهدا(ع) که الهام‌بخش مبارزات آزادگان در جهان است.

وی بیان داشت: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند، اما خانواده‌های شهدای دوران انقلاب از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند، چرا که مبارزان انقلاب در آن دوران سیاهی، ظلم را شکستند و باعث شدند که رژیم شاهنشاهی به زباله‌دان تاریخ بپیوندد.

حجت الاسلام عظیمی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز پس از طی 33 سال از مبارزات ملت ایران مجاهدت‌ها به ثمر نشسته و انقلاب اسلامی در قله پیشرفت قرار دارد و ملت‌های دیگر از این انقلاب در حال الگوگیری هستند.

همچنین عبدالعزیز عچرش رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: شهدای انقلاب، سینه‌هایشان را در دوران رژیم شاهنشاهی سپر بلا کردند و انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که تا دیروز در لبنان و فلسطین تأثیرگذار بود، امروز در کشورهایی چون تونس و مصر است.خدمت به خانواده‌های شهدا مایه افتخار است و امروز با حضور این خانواده‌ها در محضر نماینده ولی فقیه در خوزستان، با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده که تا آخرین قطره خود از انقلاب پاسداری می‌کنیم./9465/ت302/ص
ارسال نظرات