۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۲۲۵۳۶
دبیر کانون های مساجد آذربایجان غربی:

نسل جوان مخاطب اصلی برنامه های دهه فجر هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان غربی گفت: اگر برنامه ریزی های عرصه دهه فجر به گفتمان و ادبیات نسل جدید نزدیک تر شود بدون شک گیرایی و تأثیرگذاری آنها عمیق تر خواهد بود.
دهه فجر
حجت الاسلام محمدرضا بابازاده، مسؤول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر آذربایجان غربی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تاکید بر ضرورت تبیین باورها و آرمان های انقلاب اسلامی برای نسل حاضر، افزود: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای ارزشی انقلاب اسلامی را که حاصل اهدای خون هزاران شهید و مجاهد فی سبیل الله است برای جوانان بازگو شود.

وی دهه فجر را یکی از زمینه های مناسب برای انتقال باورهای انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل عنوان و خاطرنشان کرد: اگر برنامه ریزی های این حوزه به گفتمان و ادبیات نسل جدید نزدیک تر شود بدون شک گیرایی و تأثیرگذاری آنها عمیق تر خواهد بود.

حجت الاسلام بابازاده تحکیم و صیانت از اصل ولایت فقیه را از برکات مهم پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: اقتدار و عزت کنونی ایران اسلامی در بین کشورهای منطقه مرهون پایبندی ملت آن به اصل صریح و قرآنی ولایت فقیه است.

این مقام مسؤول همچنین به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال های شکل گیری مبارزات علیه رژیم فاسق پهلوی، مساجد امن ترین مکان برای اطلاع رسانی توده های مختلف از شرایط حاکم بر جامعه بود.

حجت الاسلام بابازاده، مسجد را مرکز ثقل انقلاب ایران دانست و اضافه کرد:افراد در این مکان مقدس به دور از هر گونه گرایش سیاسی و حزبی دور هم برای دست یابی به یک هدف مشترک یعنی اجرای قاطع عدالت اجتماعی در سایه اقتدار دین اسلام جمع می شدند.

دبیر کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، در پایان اجرای یکصد عنوان ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را از فعالیت های کمیته مساجد در استان عنوان کرد./936/ت302/س
ارسال نظرات