۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۱۲۲۵۳۸

استفاده تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا از اسلام هراسی

خبرگزاری رسا ـ کاندیداهای ریاست جمهوری انتخابات سال 2012 میلادی آمریکا تبلیغ علیه اسلام و مسلمانان را به عنوان یکی از مهمترین روشهای خود برای جمع آوری رای به کار گرفته اند.
مسلمانان امريکا
به گزارش خبرگزاری رسا برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی ها و تبلیغات انتخاباتی خود تا آنجا که می توانند از اسلام و مسلمانان به بدی یاد کرده و تلاش می کنند تا از اسلام هراسی به عنوان ابزاری برای جمع آوری نظر مردم برای انتخابشان استفاده کنند.

آنها ادعا می کنند که گسترش اصول و احکام اسلامی در این کشور به ضرر منافع مردم تمام می شود.

کاندیداها در تبلیغات خود به طور دائم به کنار گذاشتن مسلمانان در همه عرصه های فعالیت در آمریکا اشاره می کنند تا مردم را مطمئن کنند که اصول اسلامی در هیچ کجا نفوذ نخواهد کرد.

یکی از کاندیداها ی جمهوری خواه اعلام کرده است که در صورتی که به ریاست جمهوری برسد هیچ مسلمانی را در کابینه خود و یا در امور دولتی به کار نخواهد گرفت.

مسلمانان آمریکا همواره سعی کرده اند تا ارزشهای اسلامی را به طور شایسته در جامعه آمریکایی گسترش دهند تا آنجا که نتیجه تحقیقات انجام شده از سوی موسسه گالوپ نشان می دهد که مسلمانان آمریکا قانونمندترین شهروندان در این کشور هستند.

به همین دلیل است که کاندیداهای ریاست جمهوری سال 2012 می خواهند به هر طریق ممکن نتیجه این تحقیقات را برعکس جلوه دهند و نشان دهند که مسلمانان مختل کننده نظم و آرامش جامعه آمریکایی هستند.

لازم به ذکر است، گسترش اسلام هراسی در سراسر آمریکا ساخت مساجد و انجام فرایض دینی برای مسلمانان در این کشور را بسیار دشوار کرده است./982/ب902/گ
ارسال نظرات