۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۵۸۱
آیت الله نوری همدانی:

هیچ قدرتی توان رویارویی با منطق اسلام را ندارد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، مبانی دین مبین اسلام را بر پایه عقلانیت و منطق استوار دانست و با همیشگی خواندن تقابل و چالش حق و باطل گفت: امروز ما در مقابل مثلث شوم کفر، نفاق و صهیونیسم قرار گرفته ایم.
 آيت الله نوري همداني  آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، امروز در دیدار اقشار مختلف مردم، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران، چالش بین حق و باطل را همیشگی دانست.

استاد برجسته درس خارج فقه حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه در چالش بین حق و باطل، حق همیشه پیروز است، مبانی دین مبین اسلام را مبتنی بر منطق و عقلانیت دانست و گفت: هیچ قدرتی نمی تواند در برابر منطق اسلام قرار بگیرد.

وی تعالیم و آموزه های دین مبین اسلام را پاسخگوی تمام نیازهای بشر دانست و با بیان اینکه ما باید پاسخگوی این نیازها باشیم، گفت: امروز در مقابل مثلت شوم کفر، نفاق و صهیونیسم قرار گرفته ایم و باید مراقب توطئه دشمنان باشیم.

این مرجع تقلید در ادامه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به دستاوردهای بی بدیلی دست یافته است، حراست از انقلاب را یک اصل مهم و همگانی عنوان و تاکید کرد: بر همه لازم است که در حفظ این نظام که برگرفته از قیام عاشورا و زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است، بکوشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی مردم، اسلام و رهبری را از مهم ترین ارکان نظام مقدس اسلامی دانست و با ترسیم نحوه شکل گیری حکومت در اسلام، ابراز داشت: طبق آموزه های اسلامی هر گونه حکومتی غیر از ولایت فقیه در عصر غیبت نامشروع و طاغوتی است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات