۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۲۲۵۹۵

بیش از40 گفتمان دینی در دانشگاه‌های خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه های آزاد خوزستان از برگزاری بیش از40 گفتمان دینی و فرهنگی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی این استان خبرداد.
حجت الاسلام عبدالباري جوانمرد زاده، مسئول نهاد رهبري در دانشگاه آزاد اسلامي خوزستان
حجت الاسلام عبدالباری جوانمرزاده مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزاری طرح ضیافت اندیشه در واحدهای استان، اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه شش، اواخر اسفندماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌ که ظرفیت طرح ضیافت اندیشه اساتید 120 نفر است، بیان داشت: علاوه ‌بر این طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی اردیبهشت‌ماه سال آینده در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی خبر داد و گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی ویژه اساتید و دانشجویان با موضوعات تفکیک جنسیتی، عفاف و حجاب، اسلامی شدن دانشگاه‌ها، جایگاه زن در اسلام و نقش دانشجو و دانشگاه در انتخابات، از نیم‌سال دوم در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار می‌‌شود.

وی  با بیان این‌ که زوج‌های دانشجو تابستان سال آینده از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به مشهد مقدس مشرف می‌شوند، خاطرنشان کرد: تا به حال سهمیه اعزام زوج‌های دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان به مشهد مقدس مشخص نشده‌ اما سال گذشته هزار زوج دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی در قالب 5 کاروان که ظرفیت هر کاروان 200 زوج بود، به مدت 3 روز به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام جوانمردزاده از برگزاری 40 گفتمان دینی و فرهنگی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر‌داد و اظهار‌ داشت: برای ارتقاء سطح معرفتی و عقیدتی قشر فعال و تحصیل کرده جامعه در نظر داریم این 40 گفتمان دینی را برگزار کنیم که افزون بر آن نیز برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه تشکلات دانشجویی و اساتید، از دیگر برنامه‌ اجرایی نهاد برای اجرا در ترم آینده است./9465/ت302/ص
ارسال نظرات