۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۲۲۶۲۰
آیت الله موسوی جزایری:

مردم را با عمل خود به دین‌مداری دعوت کنیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع طلاب خواهر استان با اشاره به حدیثی مبنی بر این که « کونوا دعاۀ الناس بغیر السنتکم »، گفت: طلاب همواره باید مقید به انجام مستحبات باشند و با عمل خود مردم را به دینمداری دعوت کرده تا مصداق حدیث امام صادق(ع) باشیم.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری رییس شورای عالی حوزه های علمیه خوزستان، شب گذشته در جمع طلاب خواهران شرکت کننده در همایش طلیعه حضور حوزه علمیه خواهران خوزستان در اهواز، به تبیین ماهیت و ذی طلبگی پرداخت و افزود: حوزه های علمیه اردوگاه های آموزشی سربازی امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که ائمه عصمت و طهارت(ع) همگان دارای زیارتگاه خواصی هستند، ابراز داشت: حوزه های علمیه به معنای زیارتگاه امام زمان(عج) است.

وی با تأکید بر این که بالاترین افتخار اهل علم، نوکری و سربازی در رکاب حضرت حجت ابن الحسن(عج) است، اظهار داشت: تخصص در علوم و تکنولوژی های روز ضروری و نیاز مبرم انقلاب اسلامی است اما تحصیل در حوزه علمیه به معنای پیروز شدن در لذات معنوی است.

امام جمعه اهواز با اشاره به حدیثی مبنی بر این که « کونوا دعاۀ الناس بغیر السنتکم »، گفت: طلاب همواره باید مقید به انجام مستحبات باشند و با عمل خود مردم را به دینمداری دعوت کرده تا مصداق حدیث امام صادق(ع) باشیم.

آیت الله موسوی جزایری با تبریک به طلاب جهت ورود به کسوت روحانی شدن و پیوستن به اردوگاه حضرت مهدی(عج)، توصیه کرد: طلاب در جلسه های طلبگی در حوزه های علمیه همیشه با وضو باشند و حداقل اعمال یعنی انجام نافله های نماز روزانه و خواندن قرآن کریم مقید باشند.

گفتنی است، 450 نفر از طلاب پایه یک حوزه های علمیه خواهران سراسر استان خوزستان در این همایش حضور دارند./9463/د102/ص
ارسال نظرات