۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۲۲۶۲۲
امام جمعه بناب:

رهنمودهای اخیر رهبری حجت را بر دشمنان تمام کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به بازتاب رهنمودهای رهبری در رسانه های غربی گفت: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب حجت را بر دشمنان تمام کرد.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، روز گذشته در جمع طلاب و روحانیان این شهرستان با تشریح بخش هایی از منویات رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران اظهار داشت: منویات صریح، قاطع و شجاعانه ولی فقیه زمان، یادآور روزهای غرورانگیز انقلاب اسلامی و سخنرانی های کوبنده امام راحل بود.

وی با تاکید بر این که دشمنان بایستی حد و حدود خود را در رفتار با ایران اسلامی بشناسند، خاطر نشان کرد: منویات اخیر رهبر فرزانه انقلاب حجت بر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را تمام کرد، همان گونه که ایشان فرمودند، ملت ایران قادر به تهدید هرگونه تجاوز احتمالی است.

امام جمعه بناب ادامه داد: مواضع نظام اسلامی ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با سیاست های خصمانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی مساله جدیدی برای دشمنان نیست، اما وقتی این مواضع از سوی رهبر معظم انقلاب تکرار می شود، حاوی پیام های خطرناکی برای استکبار جهانی است.

وی با تاکید بر این که ایران برای دفاع از منافع ملی و ملت های مظلوم منطقه زیر بار سلطه نخواهد رفت، افزود: بزرگ ترین و مهلک ترین ضربه را جمهوری اسلامی بر پیکر استکبار جهانی اعم از شرق و غرب وارد کرده و ابهت و هیمنه آنها را شکست است.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: موج سهمگین انقلاب اسلامی سراسر دنیا را فرا گرفته و درس بزرگ بیداری و مقاومت را انقلاب اسلامی و ملت آزاده ایران به سایر ملت ها آموخته است، آنچه امروز بر سر قدرت های شیطانی آمده، در حقیقت از انقلاب اسلامی نشأت گرفته است.

امام جمعه بناب با بیان این که رسالت انقلاب اسلامی تا نابودی استکبار جهانی و ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت، افزود: ملتی که پرچم آزادگی را در دنیا برافراشته است، قطعاً از تحریم، تهدید، کمبود، گرانی و ترور نمی ترسد./935/پ202/س
ارسال نظرات